حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه دستیار‌های صوتی الکسا، گوگل اسیستنت ، بیکسی و سیری

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، اپل، تماشا کنید، سامسونگ، گوگل

امروزه خیلی از افراد بیشتر کارهای خود را با تلفن‌همراه انجام می‌دهند و دوست دارند تلفن‌ آنها از همه نظر هوشمند باشد ، مخصوصا وقتی بحث گوشی‌های پرچمدار در میان باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خب ، دستیار‌های صوتی شاید در ایران نه ولی در خارج از ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. خیلی از این دستیار‌ها می‌توانند کار‌هایی فراتر از توانایی خود را انجام دهند و در این زمینه پیشتاز در رقابت باشند.

تست‌های ساده و معمولی را که به کنار بگذاریم این دفعه نوبت به تست موسیقی برای 4 دستیار صوتی الکسا ، سیری، گوگل اسیستنت و بیکسبی رسیده است. در این تست از هر 4 دستیار خواسته می‌شود تا موسیقی بخوانند و نتیجه را باید خودتان مشاهده کنید. همه دستیار‌ها کارهای عادی را به راحتی انجام می‌دهند اما زمانی که بحث بر سر کار‌های غیر عادی باشد باید دید کدام یک از این دستیار‌ها بهتر از دیگری عمل می‌کند.

[aparat id=”zPMpJ”]

نظر شما چیست؟ کدام یک از دستیار‌های صوتی بهترین در بین دیگر دستیار‌های مورد برسی بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooriya8240

سلام خسته نباشید.ببخشید یک سوال شاید بی ربط داشتم.الآن واس من این بیکسبی فقط در حد کارای خیلی خیلی سادس ولی چیزی که شنیدم این بود که میتونی کارای زیاد بکنی ولی واس من نمیشه.یعنی نه دستیار صوتی داره نه میتونی اطلاعاتی راجع به قسمت خاصی از عکست داشته باشی نه…میخواستم بپرسم راهی هست واسش؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji