حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Quick phrases گوگل اسیستنت برای استفاده از این دستیار بدون گفتن “Hey Google” ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، اندروید ۱۲، گوگل

ماه گذشته، ما عملکرد گوگل را در مورد ویژگی‌ای که به شما امکان می‌دهد از گفتن کلمه کلیدی Hey Google برای احضار دستیار صوتی این شرکت صرف‌نظر کنید، توضیح دادیم. حال امروز، غول جتسجو ویژگی Quick phrases را برای استفاده از همان عملکرد گذشته گوگل اسیستنت اما به‌صورت متفاوت و تاحدودی محدودتر منتشر کرده است.

ویژگی Quick phrases گوگل اسیستنت

درباره نسخه APK این قابلیت: در این پست، “APK Insight” آخرین نسخه برنامه‌ای را که گوگل آن را در پلی استور بارگذاری کرده، کامپایل شده است. هنگامی‌که ما این فایل‌ها را از حالت فشرده خارج کنیم، می‌توانیم خطوط مختلف کد را در این خصوص در مورد ویژگی‌های احتمالی آینده ببینیم. به‌خاطر داشته باشید که گوگل ممکن است این ویژگی‌ها را منتشر کند یا نکند و تفسیر ما از آن‌ها ممکن است ناقص باشد. با این حال، سعی می‌کنیم آن‌هایی را که نزدیک به انتشار نهایی هستند فعال کنیم و به شما نشان می‌دهیم که در صورت انتشار، چگونه ظاهر می‌شوند. با این حساب، ادامه مطلب را بخوانید.

“Quick phrases” را می‌توان از تنظیمات Google Assistant فعال کرد که در آن، نماد حباب گفتار با یک پیکان وجود دارد. گوگل اکنون توضیح می‌دهد که چگونه “دستیار در حالت آماده‌به‌کار منتظر می‌ماند تا این دستورات صوتی را تشخیص دهد.”

ما قبلاً منوی “سایر دستگاه‌ها” را برای کنترل “Quick phrases” در نمایشگرها و بلندگوهای هوشمند نشان دادیم. امکان رد شدن از “Hey Google” در دستگاه‌های تلفن همراه نیز وجود دارد، اما در ظرفیت محدودتری. در این حالت، ویژگی Quick phrases برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی در ابتدا به دو عمل محدود می‌شود.

ویژگی Quick phrases گوگل اسیستنت

ویژگی Quick phrases گوگل اسیستنت

وقتی “زنگ هشدارها و تایمرها” فعال می‌شوند، می‌توانید “توقف” یا “تعویق” را انتخاب کنید. به‌طور مشابه، “پاسخ” یا “رد” برای تماس‌های دریافتی کار می‌کند. هنگام فعال کردن تشخیص قابلیت دوم، گوگل هشدار می‌دهد که “تماس‌ها ممکن است گاهی به‌صورت ناخواسته متصل شوند”.

به‌نظر نمی‌رسد که دستیار از Voice Match استفاده کرده تا مطمئن شود که شما صحبت می‌کنید. به این ترتیب، هر کسی در اطراف دستگاه شما می‌تواند آن را فعال کند، درحالی‌که این احتمال وجود دارد که صداهای دیگر با “پاسخ” اشتباه گرفته شوند.

برای یادآوری Quick phrases، همان‌طور که XDA مشاهده کرده است، اعلان‌های Google Clock و Phone با نشانگرهای بصری از دستورات موجود همراه است.

ما صفحه تنظیمات موجود در بالا را فعال کردیم، اما هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی اعلام کرد که گوگل، Quick phrases را منتشر کرده است. درحقیقت، لینک “Learn more” شما را به یک صفحه داخلی Google-go/assist-guacamole هدایت می‌کند تا کارکنان این قابلیت را آزمایش کنند. با این حال، با توجه به مشاهدات، دور از ذهن نیست که گوگل این قابلیت را به‌زودی و به‌صورت عمومی نیز منتشر کند.

گوگل اسیستنت با طراحی Material You و پشتیبانی از رنگ‌های پویا بروزرسانی می‌شود

دیدگاه شما درباره ویژگی Quick phrases گوگل اسیستنت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی