حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: جعبه گشایی نسخه کپی گلکسی اس 8

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید، سامسونگ

خب ، شاید خیلی از افراد درموقع خرید تلفن همراه به این فکر افتاده باشند که آیا این دستگاه اصل است؟ به غیر از راه‌های نرم‌افزاری و بنچمارک‌ها ، در این قسمت از تماشا کنید ترنجی برای شما ویدیو‌ای از جعبه گشایی نسخه کپی گلکسی اس 8 را آماده کرده‌ایم. با ترنجی همراه باشید.

خیلی از افراد بعد از خرید تلفن همراه و خارج شدن از مغازه نرم‌افزار‌های مختلفی مثل “CPU X””CPU Z” و امثال این برنامه‌هارا نصب می‌کنند تا از اصل بودن گوشی خود مطمئن شوند. اما آیا راه هست تا قبل از باز کردن جعبه گوشی نیز متوجه بشویم این گوشی تقلبی است؟ یا اگر جعبه را باز کرده بودیم باز هم از کجا مطمئن شویم این گوشی یک نسخه تقلبی است تا اصلی.

[aparat id=”htNke”]

اگر ویدیو را تماشا کرده باشید متوجه فرق‌های اصلی نسخه اصلی و تقلبی شده‌اید. اول از همه بدون باز کردن جعبه ، با تکان دادن آن می‌تواند یکسان بودن قاب جعبه با گوشی را متوجه شوید.مورد دوم در زمانی است که پوشش جعبه را بر می‌دارید، جنس کاغذی گویای همه چیز می‌تواند باشد و مورد آخر زمانی است که گوشی را نگاه می‌کنید. برچسب‌های زشت و نادرست سرتا سر گوشی قرار دارد. البته این یک مورد کپی می‌باشد و به طور حتم ، نمونه‌های بیشتری از نسخه‌های تقلبی گلکسی اس 8 وجود دارد. اما خب ، تغییرات اندکی در جزئیات می‌دهند ما در درون هنوز نیز می‌توانید برخی از این نشانه‌هارا متوجه شوید

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این است قدرت برادران چینی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji