حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فوری: سامسونگ از زمان عرضه خانواده اس ۸ تاکنون ، بیش از ۲۰ میلیون واحد از آن را فروخته است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ امسال توانسته است با عرضه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به بازار ، کاربرانی بسیار را به خود جذب کند و به نوعی خاطره بد حوادث گلکسی نوت ۷ را به فراموشی بسپرد. حالا خبری منتشر شده است که حال کره‌ای‌ها را بسیار بهتر از قبل می‌کند.

براساس اطلاعاتی که توسط استراتژی آنالیتیکز منتشر شده است ، سامسونگ تاکنون بیش از ۲۰ میلیون دستگاه اس ۸ و اس ۸ پلاس به فروش رسانده است. این آمار تا ماه جولای است و هنوز در خصوص روزهایی که بعد از جولای سپری شده است ، آماری در دست نیست.

کمپانی کره ای سامسونگ تا بازه ۳۰ ژوئن موفق شده است به صورت دقیق ۱۹٫۸ میلیون گلکسی اس ۸ را به فروش برساند. با توجه به عرضه دیر هنگام اس ۸ و در دسترس نبودن این دستگاه تا ۲۱ آوریل ، این آمار بسیار فوق العاده به نظر می‌رسد. براساس اظهارات استراتژی آنالیتیکز ، موفقیت سامسونگ در فروش اس ۸ و اس ۸ پلاس موجب افزایش قیمت سایر محصولات این شرکت شده است. البته نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این روند بعد از معرفی نوت ۸ نیز ادامه داشته باشد.

با عرضه گلکسی نوت ۸ ، احتمالا روند موفقیت سامسونگ در سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داشت. باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ در شهریور ماه چه برنامه ای در نظر گرفته است. سامسونگ با فروش فوق العاده اس ۸ ، تاکنون توانسته است بخش اعظمی از خسارت‌های مربوط به نوت ۷ را جبران کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com