حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گواهینامه بلوتوث خود را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ که به نام Galaxy X شناخته می‌شود، گواهینامه بلوتوث خود را دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Galaxy X، گوشی پرشایعه سامسونگ موفق به کسب گواهینامه خود در زمینه ارتباطات بلوتوثی از Bluetooth SIG شد. قبل از اینکه بیش از حد هیجان‌زده شوید، این مدرک به گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0 اعطا شده که در خط مشق سامسونگ غریبه است و هیچ گوشی شناخته شده‌ای شماره مدل شبیهی به این دستگاه ندارد؛ این شماره مدل همچنین با محصولات شناخته شده آینده سامسونگ نیز سازگار نیست.

علاوه بر این بار، شماره مدل در گواهینامه وای‌فای هم دیده شده بود. در آن زمان دستگاه با اندروید ۶٫۰٫۱ توانسته بود گواهینامه خود را بگیرد. گلکسی ایکس از بلوتوث ۴٫۲ استفاده خواهدکرد و با توجه به اینکه پرچمداران فعلی سامسونگ از بلوتوث ۵ استفاده می‌کنند، عجیب به نظر می‌رسد که سامسونگ برای دستگاه ویژه خود از نسل قبلی فن‌آوری بلوتوث استفاده کند. اگر این گوشی همان گوشی تاشو سامسونگ باشد، قبل از معرفی ما از مشخصات سخت‌افزاری آن مطلع خواهیم‌بود.

این گوشی برای عرضه در فصل آخر ۲۰۱۷ و فصل اول ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده و احتمال عرضه این گوشی در سال ۲۰۱۸ بیش‌تر است. آخرین حدس و گمان این است که تلفن در تمام بدنه انعطاف پذیر نخواهد بود و به جای آن از دو پانل مختلف متصل به یک لولا تشکیل شده است. هفته گذشته لنوو تبلت تاشو خود را به نمایش گذاشت و نام آن Lenovo Folio می‌باشد. فولیو از یک صفحه‌نمایش ۷٫۸ اینچی بهره می‌برد.

نظر شما درمورد این اسمارتفون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...