حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت وان‌پلاس ۵ و الجی جی ۶

اگر نگاهی به دو گوشی الجی جی ۶ و وان پلاس ۵ داشته باشیم متوجه می‌شویم که این دو گوشی از نظر قیمتی نزدیک بهم هستند و خیلی از افراد در هنگام خرید تلفن همراه ، احتمالا با خودشان فکر می‌کنند که کدام یک از این دو گوشی مزیت‌های بهتری نسبت به دیگری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این قسمت از تماشا کنید برای شما مقایسه سرعت الجی جی ۶ و وان پلاس ۵ را آماده کرده‌ایم که به شما نشان می‌دهد کدام یک از این دو گوشی نسبت به دیگری از سرعت و عملکرد بهتری برخوردار است. در ادامه شمارا به دیدن ویدیو دعوت می‌کنیم.

[aparat id=”Pky1B”]

الحی جی ۶ و وان پلاس ۵ هر دو در این تست با اختلاف‌های کمی مورد برسی قرار گرفتند. اما سوالی که پیش می‌آید این است: با توجه به اختلاف چند ثانیه وان پلاس ۵ آیا واقعا این گوشی بهتر از الجی جی ۶ است؟

راستش را بخواهید اگر نگاهی به سرعت این دو دستگاه بیاندازید متوجه می‌شوید که هر دو دستگاه می‌توانند با تمام قدرت از پس کار‌های روزمره شما برآیند. حتی الجی جی ۶ با ۴ گیگابایت رم از مدیریت رم خوبی برخوردار است و شاهد هیچگونه بارگذاری مجدد از این تلفن نبودیم.

اما اگر بخواهیم رو راست باشیم خرید الجی جی ۶ نسبت به وان پلاس ۵ انتخابی درست‌تر است. الجی جی ۶ از دو دوربین در پشت دستگاه برخوردار است که باعث می‌شود شما بتوانید با این گوشی تصاویری Wide و با کیفیت ثبت کنید. همچنین صفحه نمایش این دستگاه نسبت به صفحه نمایش وان پلاس ۵ از کیفیت خیلی بهتری برخوردار است و همچنین اندازه صفحه نمایش الجی جی ۶ که خبر ساز نیز شده است هم می‌تواند دلیل دیگری برای خرید این تلفن همراه باشد.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این دو دستگاه می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza8721

سرعت گوشی و وای فای و بلوتوث ۵ وان پلاس عالیه…G6 گوشیه خوبیه اما باید با اس ۷ و پرچمداران سال گذشته مقایسه بشه…سخت افزارش ضعیف تره…اگر خواست با سری وان پلاس مقایسه بشه مثلا با وان پلاس ۳t باید مقایسه بشه
از حق نگذریم G6 دوربینش جذابه…

zanyar

راستش همین دیروز داداشم گوشی گرفت و من جی ۶ رو بهش پیشنهاد دادم و همونم گرفت. خودم هم وانپلاس دارم.
کیفیت صفحه جی ۶ بهتر هست ولی نه اونقدرام. وانپلاس پنلش یه امولده معمولیه متاسفانه. ولی از نظر من یه امولد معمولی هم اگر از بهترین نمونه های lcd بهتر نباشه چیزی کم نداره.
سرعت وانپلاس واقعا بهتره. حتی وانپلاس ۳ من خیلی از جی ۶ روونتره و بی لگتر.
رابط کاربری مزخرف الجی ( فقط شامل حال الجی نمیشه) و رابط بی نظیر و فوق العاده سبک ، سریع ، روان ، زیبا ، و با امکانات وانپلاس رو هم نباید فراموش کنیم. باتری عالی وانپلاس هم بمونه. در مقابل باتری معمولی جی ۶٫ و راجع به دورین هم تعجب میکنم برتری قائل بودید برای جی ۶٫ دوربین وانپلاس ۵ فوق العادس و کم کم در حد جی ۶ هست. ویژگی واید هم ببخشید از نظر من ریالی ارزش نداره. و ویژگیهای خاص دوربین وانپلاس ۵ که شرح و تفسیر زیادی میخواد همه بسیار کاربردی تر هستن.
با همه این اوصاف از نظر من دوران این حاشیه های زیاد واقعا به سر اومده و نمیشه گوشیهایی مثل وانپلاس ۵ و اچ تی سی ۱۱ رو تحمل کرد. اگر حاشیه هاش مثل جی ۶ کم بود به شخصه حاضر بودم ۵۰۰ تونم بالای جی ۶ روش هزینه کنم.
ولی با کل این اوصاف و فقط به خاطر حاشیه زیاد تمام برتری های وانپلاس ۵ رو نادیده میگیرم و بدون شک جی ۶ رو انتخاب میکنم.
بدترین نکته جی ۶ فقط رابط کاربریش هست. و ضعفی نداره جی ۶٫ انتخاب گوریلا گلس ۳ هم بخشودنی نیست.
ای کاش حاشیه های وانپلاس کمتر بود 🙁
و یه چیزیم تو وانپلاس واقعا رو اعصابه و اون شباهتش به آیفونه. تعجب میکنم برای این تصمیم وانپلاس. کاربران وانپلاس بیشتر گیکن و این موضوع به شدت براشون اذیت کنندس.
هر چند خود طراحی ایفون هم برگرفته از طراحیهای htc هست ولی کاربرای ایفون زیاد این چیزا سرشون نمیشه و فقط بلدن بگن فلانی از ایفون کپی کرد! کاربرای وانپلاس خیلی متفاوتن و نباید همچین کاری میکرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji