حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MIUI9 به همراه سه ویژگی اصلی رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، شیائومی

شیائومی در مراسمی که دیروز در چین برگذار کرد ، از رابط کاربری جدید خود یعنی MIUI9 رونمایی کرد. این رابط کاربری بر پایه اندروید ۷٫۰ پایه گذاری شده و به همراه سه قابلیت اساسی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی با ارائه رابط کاربری جدید خود از سه ویژگی کلیدی یعنی : (Image Search ، Smart Assistant و Smart APP Launcher ) رونمایی کرد .

یکی از ویژگی‌هایی که در این رابط کاربری معرفی شد “Smart App Launcher” است. کار این ویژگی این است که برنامه‌هارا به صورت هوشمند فرا می‌خواند . فرض کنید می‌خواهید به مکانی بروید و در همین حین درحال صحبت کردن درمورد این مکان هستید ، برنامه به صورت خودکار برنامه Maps را برای شما آماده می‌کند و به شما اطلاعاتی درمورد آن محل می‌دهد.

ویژگی بعدی که به این رابط کاربری اضافه شده Image Search نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید به قابلیتی شبیه به Photos که ساخته دسته گوگل است دست یابید. به طور مثال می‌توانید با جستجوی کلمات : ( Selfie , Face , Blue ) به برخی از تصاویر که مربوط به آنها است دسترسی داشته باشید.

قابلیت بعدی که در این رابط کاربری اضافه شده است دستیار هوشمند شیائومی نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید از عکس تا متن و هرچیزی را که می‌خواهید پیدا کنید. اگر بخواهیم این دستیار هوشمند را مورد برسی قرار دهیم باید تا زمان انتشار آن برای تمامی نقاط صبر کنیم زیرا فعلا این رابط کاربری تنها در چین فعال است.

شیائومی گفته است که این آپدیت به خیلی زودتر از قبل به دست کاربرانش خواهد رسید.

نظر شما درمورد این رابط کاربری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji