حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریزر از دو هدست گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی

ریزر از هدست‌های جدید خود در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این دو هدست بیاندازیم.

ریزر بر این عقیده است که یک سایز و شکل نمی‌تواند تمام کاربران را پوشش دهد. اینجاست که هدست‌های گیمینگ با آپشن‌های بیشتر برای گیمرها و افرادی که کیفیت صدایی بالاتر از حد “معمولی” می‌خواهند، پا به عرصه می‌گذارند. معمولا این دسته از هدست‌ها دارای قدرت بیش‌تری هستند تا بتوانند تمام صداهای موجود در یک بازی و یا یک آهنگ را به گوش کاربر برسانند.

نام این هدست‌ها Tiamat 7.1 V2 و Tiamat 2.2 V2 است و ریزر اخیرا اقدام به معرفی آن‌ها کرده است. سری Tiamat در خط تولید این شرکت جدید نیست اما این در این دو مدل از جدیدترین درایورهای صدای چندگانه استفاده شده‌است که باعث می‌شود که شما صدایی بسیار باکیفیت‌تر و البته حجم صدایی بهتر را در موقعیت‌های مختلف نسبت به مدل‌های قبلی بشنوید , برای مثال در بازی‌ها می‌توانید متوجه شوید که دشمنانتان از کدام طرف به سمت شما می‌آیند.

Tiamat 7.1 V2 نسخه‌ای بهتر از هدست معرفی شده دیگر است که از درایورهای صوتی خوبی استفاده می‌کند و به راحتی می‌توانید صدای فراگیری را تجربه کنید. این هدست از یک ساب ووفر ۴۰ میلی‌متری، دو درایور ۳۰ میلی‌متری و دو درایور ۲۰ میلی‌متری در هریک از اطراف دستگاه استفاده می‌کند. کاربرانی که می‌خواهند از تمام قدرت دستگاه استفاده کنند باید از ۴ جک ۳٫۵ میلی‌متری استفاده کنند ولی اگر شما از لحاظ تعداد پورت‌ها محدود هستید، می‌توانید همانند هدست‌های دیگر از این غول استفاده کنید.

قیمت نسخه Tiamat 7.1 V2 حدود ۲۰۰ دلار است و Tiamat 2.2 V2 با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه می‌شود.

نظر شما درمورد این هدست‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...