حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مصرف کنندگان وان‌پلاس درحال دریافت اسپم از سوی این شرکت هستند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، سیستم عامل، وان‌پلاس

در هنگام رونمایی از وان‌پلاس ۵، این کمپانی شروع به نمایش پیام‌هایی برای صاحبان محصولات قدیمی تر به منظور اطلاع آنان از رونمایی این محصول کرد. حالا که این محصول عرضه شده است،  این کمپانی مجددا اقدام به نمایش پیام برای مشتریان خود کرده است، با این تفاوت که این بار دعوت‌نامه‌ایی برای آزمونی با شانس بردن یک وان‌پلاس ۵ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

اگرچه ممکن است برخی از مطلع شدن درباره این رویدادها متشکر باشند، و این تعداد با توجه به جایزه‌ی این رویداد بیشترنیز است، بسیاری دیگر نیز از این اتفاقات خوشحال نیستند زیرا با اسم اسپم از آن یاد می‌کنند.

ممکن است وان‌پلاس هدف دیگری جز اطلاع رسانی نداشته باشد و تنها بخواهند تا مصرف‌کنندگان در یک آزمون رضایت مشتری شرکت کنند که می‌تواند به بهبود محصولات شرکت کمک کند، اما شاید این حرکت با فرستادن پیام به تعداد زیادی گوشی به نوعی لطمه به خود شرکت باشد.

چیزی که بیشتر آزار دهنده است این است که، برخی از مصرف کنندگان در Reddit ادعا می‌کنند که چنین پیام‌هایی را برای بار دهم  در چند هفته گذشته مشاهده می‌کنند. و موضوع نگران کننده‌تر این است که راهی برای متوقف کردن این پیام ها در آخرین نسخه پایدار OxygenOS وجود ندارد. البته راهی برای رهایی از برنامه فرستنده این پیام وجود دارد اما نیازمند دست بردن درADB است.

کسانی که از آخرین نسخه آزمایشی این سیستم عامل استفاده می‌کنند می‌توانند این پیام‌ها را  از مسیر زیر متوقف کنند.

“Settings” > “Notifications” > tapping the three-dot menu in the upper right corner > selecting “Show system apps” > “Push” > “Block all notifications.

البته این روش باعث توقف تمام پیام‌هایی ک از این برنامه می‌آید می‌شود.

ممکن است وان‌پلاس تنها بخواهد تا از مصرف کنندگان خود بازخورد دریافت کند اما روشی که از آن برای نزدیک شدن به مصرف کنندگان خود استفاده می‌کند غلط است.

آیا شما نیز این نوع اسپم‌ها را مشاهده کرده‌اید؟ نظر شما درباره این نوع پیام‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید