حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: گلکسی اس۹ نسخه بهبود یافته اس۸ با نمایشگر ۵٫۷ خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات، موبایل

آخرین شایعات مربوط به Iphone 8  و یا گلکسی نوت ۸ می‌باشد. زمان رو در رویی سامسونگ و اپل در نبرد  برای تاج و تخت گوشی‌های هوشمند است. هردوی این کمپانی‌ها چیزهای زیادی برای ثابت کردن در امسال دارند و خود را در موقعیت ناآسانی قرار داده‌اند.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای اپل، کاهش فروش Iphone بدلیل کمبود تغییرات و نوآوری و برای سامسونگ وجود شکست نوت ۷ در پس زمینه چالش‌های این دو کمپانی هستند. با این حال در این مطلب به نوت ۸ و یا IPhone 8 نمی‌پردازیم بلکه به گلکسی اس۹ پرداخته می‌شود.

گلکسی اس۹ بهبودی بر اس۸ با حفظ اندازه صفحه نمایش آن خواهد بود

با اینکه ۶ ماه تا عرضه گلکسی اس۹ باقی‌مانده، گلکسی اس۹ در  برخی شایعات ظاهر شده است. در حالی که اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی وجود ندارد، سامسونگ شروع به ساخت آن زده است. خبرهای اولیه مربوط به گلکسی اس۹  در ماه آپریل  با این موضوع که سامسونگ و کوالکام  پروسه ساخت اسنپدراگون ۸۴۵ را آغاز کرده اند بود، که انتظار می‌رود در گلکسی اس۹ استفاده شود. همچنین نام اسنپدراگون جدید با توجه به دیده شدن در چندین جا تایید شده است.

گلکسی اس ۹ از مودم جدید کوالکام X50 بهره خواهد برد. این مودم اولین مودمی است که از اینترنت نسل ۵ پشتیبانی می‌کند و اجازه دانلود با سرعتی تا ۵ گیگابیت بر ثانیه را می‌دهد. ساخت این گوشی هوشمند توسط سامسونگ در ماه آپریل آغاز شده است. گزارش ها از رسانه‌های کره‌ایی حاکی از آن است که فرآیند کنترول کیفیت در این شرکت بعد از فاجعه گلکسی نوت ۷  بهبود داشته است و اولین قسمتی که این توجه به آن معطوف  است نمایشگر گلکسی اس۹ است.

حال گزارشی جدی دریافت کرده‌ایم که وعده‌های خوبی در باره گلکسی اس۹ نمی‌دهد. بر اساس این گزارشات، سامسونگ تغییرات زیادی در گلکسی اس۹ نمی‌دهد. این گوشی هوشمند بهبودی جزیی بر گلکسی اس۸ کنونی  مانند محصولات S اپل است. اندازه نمایشگر مانند اس ۸  خواهد بود، گلکسی اس ۹ با اندازه ۵٫۸ اینچی و گلکسی اس پلاس با اندازه ۶٫۲ اینچی.

اگرچه، سوال اصلی در باره نمایشگر اس۹ نیست و یا مستقیما در باره آن نیست. گزارش شده بود که سامسونگ حسگر اثر انگشت را رد صفحه نمایش گلکسی اس۸ ادغام می‌کند که این اتفاق رخ نداد و این کمپانی مکانی نامناسب برای حسگر اثر انگشت اس۸ در نظر گرفت. حال باید منتظر ماند و دید که آیا حسگر اثر انگشت در گلکسی اس۹ با نمایشگر ادغام می‌شود و یا خیر.

نظر خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید