حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: نوت ۸ در سه رنگ عرضه می‌شود؛ منتظر رنگ جدیدی از خانواده گلکسی باشید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

طبق آخرین شایعات گلکسی نوت ۸ در سه رنگ عرضه خواهدشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید، به احتمال زیاد گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۲۳ آگوست یا ۱ شهریور معرفی خواهدشد. سامسونگ تمام سعی خود را کرده که هیجان معرفی این غول را بیش‌تر و بیش‌تر کند و در این امر موفق هم بوده‌است. با توجه به اینکه از امروز، یک ماه به تاریخ معرفی احتمالی گوشی مانده است، ما هم در اوج هیجان به سر می‌بریم و بیش‌تر از همیشه منتظر این “نوت” هستیم.

افشاگر معروف و پرآوازه، رولاند کوانت، اظهار داشته که گلکسی نوت ۸ در سه رنگ ارکیده خاکستری (Orchid Gray)، آبی عمیق (Deep Blue)، و مشکی عرضه خواهدشد. این رنگ‌ها را پیش‌تر در دو گوشی اس ۸ و اس ۸ پلاس نیز دیده بودیم ولی به گفته کوانت، آبی عمیق یا همان آبی تیره، یک رنگ کاملا سفارشی و جدید خواهدبود.

 البنه لازم به ذکر است که در گفته کوانت کلمه “حداقل” وجوددارد که ما را به این سوال می‌رساند که آیا رنگ‌های دیگری نیز برای این گوشی قدرتمند در نظر گرفته شده‌است یا خیر؟ با توجه به عادت سامسونگ که معمولا رنگ‌های زیاد و متنوعی را برای پرچمداران خود در نظر می‌گیرد، نمی‌توان این احتمال را کاملا رد کرد. این امر و تصمیم سامسونگ درباره عرضه رنگ‌های بیش‌تر پرچمداران، واقعا دامنه مشتریان سامسونگ را تحت تاثیر قرارداده و پیشرفت فروش خوبی را برای سامسونگ به ارمغان آورده است.

سامسونگ هنوز هم برای انتشار جزئیات نوت ۸ تصمیم نگرفته ولی می‌توان مطمئن بود که سامسونگ منش جدید طراحی خود را در این گوشی نیز به کار می‌گیرد که شامل مهم‌ترین مورد یعنی صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity Display) می‌شود. به نظر می‌رسد که فبلت مورد انتظار سامسونگ یعنی نوت ۸، کمی از پرچمدارهای فعلی سامسونگ قوی‌تر خواهد بود. اسنپدراگون ۸۳۵ قبل تپنده این فبلت خواهدبود و ۴ گیگابایت رم این گوشی را یاری خواهندکرد. انتظار می‌رود حافظه داخلی دستگاه هم ۶۴ گیگابایت باشد و از اندروید نوقا در این دستگاه استفاده شود. نباید از قلم خوش دست و پرکاربرد سری نوت یعنی S Pen هم گذشت که می‌توان انتظار داشت سامسونگ تغییراتی انقلابی را در آن ایجاد کند. با توجه به مشکلات سال گذشته و فاجعه‌ای که درمورد گلکسی نوت ۷ رخ داد، سامسونگ تمام توان خود را در این اسمارتفون به کار گرفته است.

نظر شما در مورد نوت ۸ چیست؟ آیا به نظر شما این گوشی همان چیزی که انتظار می‌رود خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...