حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Tinker Board ایسوس، راهی برای طراحی ایده‌های شما

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، سخت‌افزار

ایسوس به عنوان بزرگترین تولید کننده مادربورد در جهان بوردی به منظور استفاده علاقه مندان به فناوری و الکترونیک تولید و عرضه کرده است که Tinker Board نام دارد. Tinker Board که یک SBC (Single Board Computer) است، به منظور استفاده در سیستم های آموزشی، اینترنت اشیاء (IoT)، رباتیک و نظایر آن بسیار کاربرد دارد. با ترنجی همراه باشید.

ایسوس به دلیل استفاده از سخت افزاری قدرتمند، دو برابر کارایی بیشتری را برای Tinker Board نسبت به رقیب خود یعنی Raspberry Pi فراهم آورده است. پردازنده چهار هسته‌ای Rockchip RK3288، تراشه گرافیکی Mali™-T764، ۲ گیگابایت رم LPDDR3 با هم امکان پخش محتوای ۴K را به این بورد می دهند. علاوه بر آن به دلیل داشتن دارای ۴ پورت USB، پورت شبکه RJ45، رابط WiFi 802.11 b/g/n ، بلوتوث ۴٫۰، جک استاندارد صدا با کدک RTL ALC4040 و پورت HDMI، امکان استفاده از Tinker Board بسیار آسان است.

Tinker Board ایسوس با سیستم عامل های بر پایه Debian مانند نسخه های Linux و Android سازگار است و شما می توانید نسخه های بهینه شده را از وبسایت ایسوس دریافت نمایید. به منظور سادگی در استفاده و افزایش توان عملیاتی در DIY، شما می توانید با هدر های رنگی GPIO دستگاه های مورد علاقه خود را به Tinker Board بشناسانید و به کمک اتصالات MIPI هم می توانید تصویر، وبکم یا دوربین را به راحتی به Tinker Board وصل کنید.

Tinker Board با ابعاد استاندارد بورد های SBC تولید شده که این امر به شما امکان می دهد خنک کننده، کیس و تجهیزات جانبی رایج و سازگار با این استاندارد را به راحتی در دسترس داشته باشید.

ایسوس به منظور پشتیبانی همه منظوره از Tinker Board، یک انجمن اختصاصی جهت اشتراک اطلاعات علاقه مندان در وبسایت خود فراهم آورده است که شما می توانید آخرین تغییرات سیستم عامل ها، افزونه ها و اطلاعات تکمیلی را در آن با سایرین به اشتراک بگذارید.

Tinker Board هم اکنون با گارانتی رسمی لایف سرویس و سازگار ارقام و گسترش تجارت تابا هم اکنون در کشور در دسترس است.

نظر شما درباره این محصول شرکت ایسوس چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist