حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده شیائومی Mi CC10 احتمالا از نوع اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، شیائومی

امروز، یک افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرد که سری شیائومی Mi CC10، در آینده از جدیدترین پردازنده نیمه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می برد. به علاوه، صفحه نمایش آن نیز، از نوع خمیده خواهد بود. پیش از این، همین منبع، ظرفیت باتری این گوشی را فاش کرده و گفته بود که این گوشی به باتری 4360 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

پردازنده شیائومی Mi CC10

به نقل از gizchina، همانطور که احتمالا به یاد دارید، در سال 2019، شیائومی و Meitu توافق نامه همکاری امضا کردند. بر همین اساس، شیائومی مدیریت تجارت تلفن های هوشمند Meitu را بر عهده گرفت. بلافاصله پس از این توافق، این شرکت سری شیائومی Mi CC9 را معرفی کرد. در همان زمان، Mi CC9 Pro اولین گوشی هوشمندی بود که با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شد. به غیر از این دو، مدل سومی نیز وجود داشت، نسخه سفارشی CC9 Meitu که تنها منحصر به بازار چین بود.

لازم به ذکر است که امسال Meitu مجوز استفاده از تلفن های هوشمند خود را از شیائومی پس گرفته است. در نتیجه احتمال می رفت که شیائومی سری CC را به حالت تعلیق درآورده است. اما الان مدتی می شود که در حال دریافت اطلاعات مختلف در مورد مدل های بعدی این سری هستیم. در ماه ژوئن سال 2020 بود که اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه گوشی شیائومی Mi CC10 با یک لنز تله فوتو با زوم ۱۲۰ برابری عرضه خواهد شد. اندکی پس از این اطلاعات، تصاویری را مشاهده کردیم که مربوط به قاب محافظ دستگاه می شد. علاوه بر این، گوشی مورد نظر ما حتی در دستان کاربری در مترو نیز مشاهده شد.

پردازنده شیائومی Mi CC10

پردازنده شیائومی Mi CC10

جزئیات پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و مقایسه آن با +۸۶۵

خب، جدیدترین اطلاعات لو رفته که امروز منتشر شده است به ما می گوید که شیائومی Mi CC10 از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره خواهد برد. همانطور که گفته شد، این یک پردازنده شبه پرچمدار است. پیش از این اما، گوشی CC10 Pro در بنچمارک GeekBench، با پردازنده اسنپدراگون +۸۶۵ لورفته بود. بنابراین حدس ما اینست که در ابتدا، سازنده قصد داشته این مدل را زودتر به بازار عرضه و از یک تراشه قدیمی تر در آن استفاده کند، اما بعد ها عرضه این گوشی را به تعویق انداخته و تا امروز که از معرفی آن صحبتی به میان نیامده است!

پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام، از یک هسته اصلی با سرعت 3.2 گیگاهرتز و سه هسته عملکردی دیگر ARM Cortex-A77 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین چهار هسته کم مصرف ARM Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز نیز در آن وجود دارد. در مقایسه با اسنپدراگون +۸۶۵ به عنوان نسخه قدیمی تر، هسته اصلی دارای سرعت 100 مگاهرتز سریعتر و پردازنده گرافیکی با کلاک کمی بالاتر است.

همچنین یک مودم کوالکام X55 5G با پشتیبانی از Sub-5 و mmWave و باند های جهانی 5G با حداکثر سرعت 7.5 گیگابایت بر ثانیه در این پردازنده ادغام شده است. به علاوه، در داخل آن پردازنده گرافیکی Adreno 650 قرار دارد که سرعت کلاک کمی بالاتر از 670 مگاهرتز را ارائه می دهد.

شیائومی Mi CC10 Pro با اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نظر شما راجع به احتمال عرضه شیائومی Mi CC10 با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

دوربین کو ۲۰۰ هست ۱۹۰ هست یا باطریش بایستی ۶۰۰۰ بشه نه ۴۰۰۰ که پس رفت نشه فعلا ببینیم چی میشه

ظاهرا واس نسخه پایست.
نسخه پرو چه شود.🤤🤤

Mahdi

گوشی خوشگلی مثل می نوت۱۰ بزنن که اسنپدراگون ۸۷۰ داشته باشه چی میشه ولی حیف هنوز هیچیش معلوم نیست

Mi Note 11 ❤❤🥲🤤🤤

AŁɪ

یه سوال برام پیش اومده که شاید برای خیلی هاتون پیش اومده باشه 😐
پوکو اف ۳ چرا تا حالا نیامده ایران ؟
مگه با ایکس ۳ پرو یه جا معرفی نشده بود ؟؟؟
😶😅

Tanha122

اومده ک ایران

Mahdi

اینستاگرام جیجیمو گفته به زودی با قیمت رقابتی موجود میکنه

Darth Vader

سلام دوستان مشکلی برام پیش اومده لطفاً اگر میتونید کمک کنید.
امروز برای گوشبم آپدیت اندروید یازده اومد. اما من دانلود نکردم. بعد که دوباره برای دانلوش رفتم الان میگه هیچ بروزرسانی موجود نیست.

ali_s

احتمالا دوباره بیاد ما هم دوتا نوت ۹ اس داریم یکیشو آپدیت زدم اون یکیو گفتم بعدا بزنم بعد رفت هنوز سه روزه نیومده

Darth Vader

ممنون از پاسخ شما.
ولی انصافا حس خیلی بدی داره.

صدرا مخملی

زکی این شیائومی هم زد حال هاش بدجوری حال آدم رو میگیره ها !!

ali_s

آره واقعا تو دو راهی میمونه آدم
هی با خودم میگم شاید باگ داشته باشه بزار آپدیت نکنم تا پیدا شه باگاش از اون طرف نزنم آپدیت میره میره دیگه اومدنش مشخص نیست

Milad7

می نوت 10 انصافا عالی بود و داخل ایران هم بسیار محبوب و پرفروش شد 🙂

ali karimi

من اخر نفهمیدم بیشتر جاها سرعت هسته بزرگترو2.84 نوشته شده ولی اینجا نوشته شده 3.2 البته اسنپ888 منظورمه، یعنی اسنپ 870 سرعت هسته بزرگترش از سرعت هسته بزرگتر اسنپ888 بیشتره؟؟ اینم که جور در نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی