حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید برای سونی اکسپریا ایکس (Xperia X)

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، حتما بخوانید، سونی

سونی یکی از بهترین شرکت‌ها از نظر پشتیبانی نرم افزاری برای موبایل‌های خود شناخته می‌شود که تا به این‌جای کار توانسته کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.حال به نظر می‌رسد که شرکت سونی آپدیت جدیدی برای یکی از گوشی‌های میان رده خود منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سونی آپدیت جدیدی برای دستگاه اکسپریا ایکس (Xperia X) منتشر کرده است که حجم این آپدیت ۹۲٫۸مگابایت است. آپدیت مورد نظر برای دستگاه اکسپریا ایکس نسخه تک سیم کارت منتشر شده است و به نظر می‌رسد زیاد طول نکشد تا این آپدیت برای نسخه دو سیم کارت این موبایل منتشر شود.

به نظر می‌رسد این آپدیت حاوی پچ امنیتی برای ماه جولای بوده است که بعد از آپدیت به این نسخه شماره بیلد شما به “۳۴٫۳٫A.۰٫۲۰۶ آپدیت خواهد شد. این خیلی خوب است که می‌بینیم سونی نسبت به انتشار آپدیت‌های امنیتی به خوبی عمل میکند و به سرعت نسبت به انتشار این آپدیت‌ها اقدام می‌کند. در حقیقت این آپدیت امنیتی به صورت رسمی توسط گوگل چند روز قبل منتشر شده است.

زمانی که هشداری مبنی بر دریافت بروزرسانی دریافت کردید . حواستان به شارژ باتری دستگاه باشد. همچنین به شبکه وای فای قبل از بروزرسانی متصل شوید. اگر شما به صورت خودکار این هشدار را دریافت نکردید میتوانید به صورت دستی از طریق مسیر زیر برسی کنید تا متوجه شوید آیا آپدیت برای شما نیز آمده است یا خیر:

Settings > About Device > Software Updates

نظر شما درمورد کار سونی در انتشار به موقع آپدیت‌های امنیتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji