حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از Meizu Pro 7 به همراه رندر‌های سه بعدی آن منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، موبایل

شایعات جدید حکایت از گوشی های هوشمند Meizu Pro 7 و Meizu Pro 7 Plus دارند که قرار است با یک صفحه نمایش دوم در پنل پشتی و پردازنده قدرتمند Helio X30 معرفی شوند. امروز تصویری از این دو گوشی هوشمند به همراه رندر سه بعدی آنها منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصویر پرچمدار جدید میزو واقعا مارا به شک انداخته است؛ زیرا در  تصاویری که قبلا منتشر شده بود، این گوشی هوشمند در رنگ های روشنی مانند قرمز و طلایی مشاهده شده بود که هردو مات بودند اما در این تصویر هردو گوشی مشکی بوده که یکی از آن‌ها براق است. به نظر می‌رسد در اطراف صفحه نمایش دوم و دو دوربین، از سطح براقی مانند شیشه استفاده است. همچنین گوشی هوشمندی که در کنار این دستگاه خودنمایی می‌کند نیز به احتمال زیاد باید نسخه بزرگتر یعنی Meizu pro7 plus باشد.

طبق اطلاعات اخیر Meizu Pro 7 و برادر بزرگترش تفاوتشان فقط در سایز نمایشگر اول بوده که به ترتیب ۵.۲ و ۵.۷ اینچ هستند. همچنین هردو دستگاه به دو سنسور ۱۲مگاپیکسلی IMX386 و IMX286 ساخت شرکت سونی مجهز شده‌اند. از سایر مشخصات این دو دستگاه نیز می‌توان به پردازنده Helio X30، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و جک ۳.۵ میلی‌میتری صدا اشاره کرد.

به نظر می‌رسد با اینکه گوشی های جدید میزو به صورت رسمی معرفی نشده‌اند اما پیش فروش آن‌ها در کشور چین آغاز شده است. تصویر بالا از تابلویی روبه‌روی فروشگاه Shenzen چین گرفته شده است که شما می‌توانید تنها با پرداخت ۳۰ دلار Meizu Pro 7 را از این فروشگاه پیش خرید کنید. انتظار می‌رود Meizo Pro 7 با قیمت اولیه ۴۰۹ تا ۴۸۲ دلار و برادر بزرگترش با قیمتی کمتر از ۵۵۵ دلار به بازار عرضه شود.

به نظر شما صفحه نمایش دوم و سخت افزار قدرتمند می‌تواند نظر کاربران را برای خرید این دو دستگاه جلب کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور