حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید HTC به نسل ۵ بلوتوث مجهز خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

لیستی بر روی سایت bluetooth.org نشان می دهد پرچمدار جدید HTC از جدید ترین نسل فناوری بلوتوث استفاده می کند. ترنجی را دنبال کنید..

امروز HTC اطلاعاتی درباره عرضه پرچمدار جدید خود HTC U ارائه کرد. هرچند یک ویدیو ۵ ثانیه ای اطلاعات زیادی درباره چگونگی گوشی نمی دهد. لیستی بر روی سایت Bluetooth.org نشان می دهد گوشی جدید HTC با شماره مدل STK-Q50-2PZC که با نام HTC U شناخته می شود از نسل ۵ بلوتوث بهره می برد.

بلوتوث ۵ آخرین نسل فناوری های بی‌سیم است. نسبت به نسل قبلی ۴.۲ در حدود ۴ برابر شعاع بیشتر را پوشش می دهد، ۲ برابر سرعت بیشتری دارد و قابلیت اتصال ۲ دستگاه همزمان را داراست. گلکسی اس ۸ اولین موبایل با این فناوری بود و به نظر می رسد HTC U پس از آن این تکنولوژی را به همراه داشته باشد.

HTC U از پردازنده کوالکام ۸۳۵ قدرت می گیرد و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD است. سیستم عامل آن اندروید ۷٫۱ و از جدیدترین سری رابط کاربری HTC یعنی HTC Sense 9.0 بهره می برد. تمامی اطلاعات و قابلیت ها ۲۱ خرداد (۱۶ می) بطور رسمی در مراسم رونمایی معرفی و تأیید خواهند شد.

نظر شما درباره این پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

کاشکی فقط یه طراحی خوب فلزی داشته باشه چون احتمالا بخرمش ولی اگه اون چیزی باشه که عکساش و دیدم که هیچ!

Samuel_09339434229

امیدوارم

Samuel_09339434229

درود ، خوب باید هم از بولتوز نسخه ۵استفاده کنه پرچمدار ۲۰۱۷ بهرمند از اسنپدراگون۸۳۵ و… به شدت کنجکاوم تا ببینم پرچمدار ۲۰۱۷ اچ تی سی چه مشخصاتی داره ، امیدوارم که مانند قبل کیفیت برتر و رتبه اول ساخت فلزی خودش رو تکرار کنه و از یک رم عالی ۸گیگ بهره ببره و…

Sadeghh

گلکسی s8 اولین گوشی با بلوتوث ۵ بود دیگه؟؟!!
احیاناً xz premium نبود؟؟

از این سایت توقع نداشتم
باز اگه زومیت بود تکلیف معلوم بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مبین تسنیمی