حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدید سامسونگ گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶٫۴ اینچی و دوربین دوگانه

احتمالاً شما هم دوست دارید به یک طرح مفهومی نزدیک به واقعیت از گلکسی نوت ۸ نگاهی داشته باشید. در ادامه با طرحی که بنجامین گسکین آن را تجسم کرده و بسیار شبیه به یک گلکسی S8 بزرگ‌تر است، نگاهی خواهیم داشت؛ ضمنا احتمال اینکه سامسونگ نیز چنین طرحی را برای نوت ۸ مدنظر داشته باشد، کم نیست.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

همان‌طور که می‌بینید در این طرح نمایشگر نوت ۸ یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۴K و همان طراحی جدید Infinity Display که سامسونگ در گلکسی S8 معرفی کرده، در نظر گرفته شده است؛ اما نسبت تصویر در این نمایشگر ۱۸ به ۹ بوده و همچنین اسکنر اثرانگشت نیز درون صفحه ادغام شده است. دوربین پشتی دستگاه دوگانه بوده و اسپیکرهای آن نیز استریو هستند؛ توجه داشته باشید که به‌کارگیری تمامی این امکانات جذاب توسط سامسونگ برای پرچم‌دار نیمه دوم سال ۲۰۱۷، چندان دور از انتظار نیست. البته هنوز این علامت سؤال برای ما باقی‌مانده که سامسونگ چگونه می‌تواند قلم S-Pen را درون بدنه‌ی دستگاهی به این باریکی جاسازی کند، اما پاسخ این سؤال را باید طراحان و مهندسان هوشمند این شرکت بیابند.

نکته مهم دیگری که سازندگان این محصول باید به آن توجه کنند این است که در زمان عرضه‌ی نوت ۸، گلکسی +S8 با یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی و قیمتی پایین‌تر نیز در بازار موجود خواهد بود، بنابراین این شرکت باید به‌سختی تلاش کند تا مزایای معناداری برای نوت ۸ ایجاد کرده و خریداران را برای پرداخت هزینه‌ی بیشتر متقاعد کند. اکنون به ما بگویید نظر شما درباره‌ی این طرح مفهومی از گلکسی نوت ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

دو ساله منتظرم نوت ۸ بیاد بخرمش!فقط خدا کنه سنگ تموم بذاره مثل همیشه❤️?ک مطمئنم میذاره?

lili2015

دوربین دوتایی طراحی رو زشت میکنه،سامسونگ باید چاره ای بیندیشه

https://t.me/galaxynroid

ahmad

خیلی علیه فقط کاش سامسونگ در حد سری اس اینقدر ظلم نمیکرد اگه قراره در نوت ۸ اثر انگشت بره زیر نمایشگر و دوربین دوتایی بشه کاش یکمی صبر میکرد اس ۸ هم اینجوری میکرد

mega08

حتما نمیشد که اینکارو نکرده . خیلی طول میکشید. چون آیفونم ظاهرا این کارو نمیکنه چون چنین تکنولوژی ظاهرا پیاده سازیش سخته

REZA

فکر نمیکنم اثز انگشت بره زیر صفحه نمایش

Yas

خداکنه هرکارى انجام میده ب مشکل نخوره
فقط اى کاش جاى سنسور اثر انگشت و اگه ب زیر صفحه نمایشگر هم نیاورد ببره زیر دوربین تا راحت تر بشه استفاده کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش