حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های آینده گوگل پیکسل در برابر آب مقاوم می‌شوند؟/حذف جک سه‌ونیم میلی‌متری در دستور کار

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، گوگل، موبایل

در اوایل ماه حاضر میلادی، ریک استرلو (نایب رییس ارشد سابق بخش سخت افزار شرکت موتورولا و کنونی شرکت گوگل) تایید کرد که گوشی‌های جدید پیکسل زمانی در سال ۲۰۱۷ و شاید در حدود یک سال پس از دو گوشی اصلی پیکسل و پیکسل ایکس ال (نمونه‌اش را در تصویر می‌بینید) منتشر خواهند شد.

ریک استرلو به همین حرف بسنده کرد که گوشی‌های آینده مجموعه پیکسل همچنان در زمره گوشی‌های موسوم به premium ساخته خواهند شد اما از دانسته‌های خود در خصوص جزییات این گوشی‌ها هیچ اطلاعاتی را با مخاطبان به اشتراک نگذاشت.

با این همه، اکنون شایعه تازه‌ای رایج شده که می‌گوید گوشی‌های جدید پیکسل احتمالا مجهز به قابلیت مقاومت در برابر آب می‌شوند. حرف و حدیث دیگری هم هست مبنی بر این که در سال جاری میلادی گوشی‌های پیکسل واجد ویژگی و قابلیتی می‌شوند که محبوب و مورد علاقه افراد بسیاری است یعنی همان چیزی که شرکت اپل خود را در گوشی‌های مجموعه آیفون ۷ از شر آن خلاص کرد و این ویژگی چیزی جز حذف جک هدست سه و نیم میلی‌متری نیست!

مصوبه حذف جک هدست سه و نیم میلی‌متری در گوشی‌های جدید پیکسل در اسناد رسمی شرکت گوگل ثبت و ضبط شده اما با کمال تاسف اجازه اعلام و انتشار رسمی پیدا نکرده است.

این اطلاعات تا زمانی که از سوی چند منبع موثق و معتبر مورد تایید قرار نگیرند به طور قطع در حکم شایعه هستند. از طرف دیگر، این احتمال نیز می‌رود که شرکت گوگل در نهایت تصمیمی متفاوت با آن چه اکنون هست برای گوشی‌‌های آتی پیکسل اتخاذ کند. از این رو باید انتظار داشت تا هر تغییر تازه‌ای اتفاق بیفتد.

شما خوانندگان ترنجی تا چه اندازه با حذف جک هدست سه و نیم میلی‌متری از گوشی‌های هوشمند موافق هستید و چرا؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-Pixel-2-no-headphone-jack_id91732″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار