حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی که ادعا شده LG G6 واقعی را نشان می‌دهند

یکشنبه آینده در تاریخ ۲۶ فوریه، شرکت ال‌جی بالاخره پرچم‌دار بعدی خود یعنی ال‌جی G6 را رونمایی خواهد کرد. این محصول جایگزین پرچم‌دار ماژولار پیشین ال‌جی یعنی G5 خواهد شد؛ اما تا زمانی که به مراسم رونمایی اصلی ال‌جی برسیم می‌توانیم به دو تصویر جدیدی که ادعا شده نمونه نهایی این دستگاه را نشان می‌دهند، نگاهی داشته باشیم.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

در تصاویر زیر پنل جلویی و پشتی نسخه نقره‌ای ال‌جی G6 به چشم می‌خورد؛ به علاوه این عکس‌های جدید با تصاویری که پیش‌تر از این محصول منتشر شده بودند تناقضی ندارد؛ به‌علاوه با اطلاعاتی که ال‌جی درباره این دستگاه منتشر کرده نیز مطابقت دارد. بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که G6 ظاهری شبیه به همین تصاویر خواهد داشت. اما باید متذکر شویم که همچنان این احتمال وجود دارد توسط ال‌جی غافلگیر شویم.

نمایشگر ۵٫۷ اینچی با نسبت ابعاد صفحه جدید که تقریباً تمامی پنل جلویی را می‌پوشاند باعث شده که ظاهر این دستگاه کاملاً با ال‌جیG5 متفاوت باشد. اگرچه که در پنل پشتی اوضاع کاملاً متفاوت است و با به‌کارگیری دوربین دوگانه و اسکنر اثرانگشت در زیر آن ظاهری بسیار شبیه به نسل پیشین خود یعنی G5 پیدا کرده؛ اگرچه که خوشبختانه به نظر می‌رسد خبری از بیرون‌زدگی دوربین در G6 نخواهد بود.

ال‌جی G6 به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۷ نوقا خواهد داشت که با رابط کاربری تازه UX 6.0 ال‌جی همراه خواهد بود؛ همان‌طور که در اولین تصویر زیر می‌بینید این رابط کاربری جدید صفحه‌نمایش همیشه روشن خواهد داشت.

پردازنده پرچم‌دار بعدی ال‌جی اسنپدارگون ۸۲۱ خواهد بود که جدیدتر از اسنپدراگون ۸۳۵ نیست اما نگران نباشید با در نظر گرفتن مجموع شرایط این تصمیم کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. همچنین از دیگر ویژگی‌های مهم G6 می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پورت USB نوع C و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری در این محصول اشاره کرد. این دستگاه به‌احتمال‌زیاد اوایل ماه آوریل به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-LG-G6-photos-front-rear_id91128″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش