حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از چیپست مدیاتک در گوشی میان‌رده جدید خود استفاده می‌کند

در گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ اغلب از چیپست‌های بالا رده اسنپدراگون ۸x0 یا اگزینوس استفاده می‌شود و این در حالی است که در گوشی‌های میان‌رده نیز اسنپدراگون کار می‌شود منتها سامسونگ قصد در تغییر این حالت دارد.

سامسونگ بارها ثابت که به چیپست مدیاتک (MediaTek) علاقه خاصی دارد و قصد دارد تا یک نمونه آن را در گوشی در دست ساخت ۵٫۷ اینچی خود به کار بگیرد.

براساس فهرست بنچمارک، چیپست مدیاتک با شماره مدل MT6757 و پردازنده هشت هسته‌ای ۲٫۳ GHz قرار است تا در یک نمونه از گوشی میان‌رده سامسونگ استفاده شود که به نظر می‌رسد نسخه‌ای از گوشیGalaxy On7 باشد و سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

از دیگر مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت وضوح ۱۰۸۰p، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33627/samsung-to-use-mediatek-chipset-in-upcoming-mid-range-handset/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

بابا بیخیال .به هیچی نه نمیگه . مگه چیپستهای خودش چه مشکلی دارن. از تمام چیپستایی که با گرافیک mali مجتمع شدن .اگزینوس قویتره.مثه cpu هواوی و همین مدیاتگ
حتما ارزونتر میوفته براش

Star

دنبال سود بیشتر هست سامسونگ که وضعیت مالیش بد نیست چرا از مدیا تک استفاده میکنه؟ ما که یه گوشی j1 2016 که فکر میکردیم فور جی هستش برای یه نفر خریدیم اما متاسفانه بعدا متوجه شدیم مدل تری جی هستش و این گوشی هزارتا مدل داره که ۳g مخصوص ایرانه و مدل ۴g تو بازار وجود نداره و اگر هم هست کمیابه ..کلاهبردار حرفه ای یعنی سامسونگ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار