حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر مفهومی جدید گلکسی S8: تلاشی برای چشمگیر شدن و قانع‌کننده بودن

بر اساس تصاویر فاش شده از طراحی گلکسی S8 توسط منابع مختلف خبری، طراح گرافیک، لی کینگوی دست‌به‌کار شده و قانع‌کننده‌ترین رندرهای هنری که تا به امروز از S8 منتشر شده را طراحی کرده است. این رندرهای طبق انتظارات ما از پرچم‌دار بعدی سامسونگ با حاشیه بالا و پایین بسیار باریک، اسکنر عنبیه چشم، بدون دکمه فیزیکی Home و نمایشگر آمولد خمیده که بخش عمده‌ای از پنل جلویی را پوشش داده و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی طراحی شده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

در لبه‌ی سمت چپ گوشی نیز یک دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به دستیار هوشمند جدید سامسونگ با نام Bixby نیز در این تصاویر دیده می‌شود، در لبه‌ی پایینی نیز پورت USB نوع C در کنار جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دوست‌داشتنی به چشم می‌خورند. همچنین گفته شده که برخلاف شایعات، دوربین اصلی این محصول تغییر چندانی نسبت به گلکسی S7 نخواهد داشت و خبری از دوربین دوگانه در این دستگاه نخواهد بود؛ بر این اساس محل قرارگیری لنز دوربین، فلاش LED و سنسور سنجش ضربان قلب در این تصاویر دور از ذهن نیست.

تنها مورد تعجب‌برانگیز این رندرها قسمت بیضی‌شکل در کنار دوربین است که احتمالاً اسکنر اثرانگشت گوشی خواهد بود؛ ظاهراً این هنرمند با اطمینان از اینکه اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش گلکسی S8 تعبیه نخواهد شد، این قسمت را طراحی کرده است.

به هر شکل باوجوداینکه تا رونمایی سامسونگ گلکسی S8 دو ماه فاصله داریم اما امیدواریم که به‌زودی رندرهای رسمی از این محصول منتشر شوند تا بتوانیم آن‌ها را با رندرهای زیر از این هنرمند مقایسه کنیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/This-Galaxy-S8-concept-image-strives-to-be-bold-beautiful-and-convincing_id90406″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام
اگه همین باشه که طراحى محشره
ولى کاش حسگر اثرانگشت و میاوردن پایینتر از لنز دوربین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش