حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا دوربین سامسونگ گلکسی S8 بیرون زده نخواهد بود؟

تصویر بالا در شبکه اجتماعی چینی Webio منتشر شده است و در آن بیرون‌زدگی دوربین گلکسی S6 با گلکسی S7 و پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S8 با یکدیگر مقایسه شده‌ است. اگر این تصویر صحت داشته باشد، بنابراین دوربین در گلکسی S8 کاملاً هم‌سطح با بدنه دستگاه قرار می‌گیرد که منجر به یکپارچگی هرچه بیشتر ظاهر آن خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اگرچه که در این تصویر اطلاعات بیرون‌زدگی دوربین‌ها اشتباه درج شده است؛ در واقع دوربین S6 برآمدگی ۱٫۷ میلی‌متری و دوربین S7 برآمدگی ۰٫۸ میلی‌متری دارند. بنابراین در مورد معتبر بودن این تصویر زود قضاوت نکنید زیرا هرکس آن را طراحی کرده مشخصاً تحقیقات کافی نداشته است.

بر اساس مشخصات فاش شده‌ی قبلی از گلکسی S8 ابعاد این محصول ۷٫۳۰ * ۷۲٫۲۰ * ۱۴۰٫۱۴ میلی‌متر خواهد بود، که یعنی این دستگاه در مقایسه با S7 هم باریک‌تر و هم کوتاه‌تر خواهد شد. همچنین گفته شده که سامسونگ در این ابعاد کوچک‌تر یک نمایشگر بزرگ‌تر را گنجانده است، بنابراین دور از انتظار نیست اگر این شرکت در مورد حذف بیرون‌زدگی دوربین نیز موفق به همین کار شده باشد.

آخرین اخبار تاریخ ۲۹ مارس را برای رونمایی جدیدترین خانواده پرچم‌دار سامسونگ عنوان کرده‌اند؛ اما احتمالاً برای ملاقات با این محصول نیازی نیست تا آن زمان صبر کنیم زیرا مثل همیشه فاش کنندگان در تلاش هستند با انتشار تصاویر واقعی از غافلگیر شدن مشتریان جلوگیری کنند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-to-be-dealing-away-with-the-camera-bump_id90238″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ed.reza

😐
این که مقایسه بیرون زدگی دوربین گوشی های a5 2015 با ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ هست
ربطی به سری اس نداره اصلا :|||

Note_kayhan

دقیقا این مقایسه سری آ هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش