حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رندر شده از قاب گوشی LG G6 لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، اولترابوک، حتما بخوانید، موبایل

تا به حال خبرهای عمده و مهم دنیای موبایل تقریبا همه به گوشی Galaxy S8 سامسونگ و جزییات آن اختصاص داشته است اما هیچ عجیب نیست اگر بگوییم که یکی از رقیب‌های برجسته سامسونگ سایه به سایه او در حال حرکت است.

گوشی LG G6 قرار است تا طبق برنامه پیش از Galaxy S8 و در ۲۶ فوریه رونمایی شود. این دستگاه ال‌جی همچنین زود از شاهکار سامسونگ به دست کاربران خواهد رسید. بنابراین این انتظار هست تا این روزها اطلاعات بیشتری از گوشی جدید ال‌جی به بیرون درز کند؛ هرچند پیش بینی شده که اشتیاق‌ها برای دیدن گوشیGalaxy S8 بیشتر است.

عکس‌هایی که در متن این مطلب می‌بیند از شرکت Ghostek که در زمینه ساختن قاب موبایل فعالیت می‌کند فاش شده است و نشان می‌دهند که این تصاویر مربوط به همان گوشی LG G6 باشد. خوشبختانه به کمک این عکس‌ها می‌تواند حدس‌هایی درباره گوشی هوشمند LG G6 زد.

gsmarena_002

از تصاویر این گونه برمی‌آید که گوشی LG G6 گوشی باریکی خواهد بود و نیز ردپایی از دوربین برجسته در آن دیده نمی‌شود. طراحی قسمت پشت آن نیز همانند گوشی‌های پیشین ال‌جی است و دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در این قسمت تعبیه شده‌اند.

شرکت ال‌جی با گوشی G6 فکر ادامه گوشی ماژولار را کنار گذاشته است و در عوض همه همت و تلاش خود را صرف ساخت گوشی فلزی و شیشه‌ای با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی دارای میزان وضوح ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ کرده است که احتمالا در برابر آب هم مقام خواهد بود. در مورد مختصات فنی این گوشی امید می‌رود که ال‌جی از اسنپدراگون ۸۳۵ با اضافه رم چهار گیگابایتی بهره بگیرد.

طبق معمول همه تصاویر لو رفته، آن چه از این عکس‌ها می‌توان نتیجه گرفت همان چیزی نیست که ال‌جی رو خواهد کرد و هنوز یک ماهی تا بیرون آمدن محصول نهایی مانده است. از این رو، فرصت خوبی است تا دست کم باز حدس و گمان‌هایی درباره این گوشی ال‌جی منتشر شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/new_lg_g6_leaked_renders_show_it_inside_a_case-news-22860.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار