حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان اضافه کردن رنگ جدید به کورتانا در اندروید فراهم شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، سیستم عامل، هوش مصنوعی

به رزورسانی جدیدی برای نرم‌افزار کورتانا در سیستم عامل اندروید موجود شده است که با دانلود و نصب آن قابلیت لمس سفارشی‌سازی به این دستیار دیجیتالی اضافه می‌شود. اگر هم از رنگ انتخاب شده در طراحی دوباره کورتانا که اوایل همین ماه میلادی اعمال شده بود خوش‌تان نیامده خبر خوبی برایتان داریم.

همچنان که در تصویر می‌بینید، گزینه‌های جدید این امکان را به شما می‌دهند تا پسزمینه‌های متعدد و رنگ‌های دلخواه خود را برای دستیار دیجیتالی کورتانا به میل و سلیقه خودتان انتخاب کنید. متاسفانه تنها چهار رنگ برای انتخاب در اختیار دارید که یکی از آنها رنگ ارغوانی کنونی به کار رفته در طراحی دوباره کورتانا است. سه رنگ دیگر شامل آبی، سبز و سیاه است ولی رنگ‌های پرطرفدار قرمز، زرد و پرتقالی اضافه نشده‌اند.

۱۴۸۳۰۴۴۳۷۵_cortana_for_android_dfkavgskdzjrbglkw_story

بعید به نظر می‌رسد که چنین قابلیت‌های جدیدی برای دستیار دیجیتالی کورتانا در سیستم عامل آی‌او‌اس گذاشته شود زیرا همان به روزرسانی که برای اندروید آمده هیچ وقت برای آی‌او‌س اعمال نشده است. با این حال، کورتانا در سیستم عامل آی‌او‌اس نیز چندی پیش به‌روز شد و قابلیت‌های جدیدی از جمله اقدامات سریع (quick actions) و پاسخ در حالت تمام صفحه (full-page answers) را دریافت کرد.

به روزرسانی کورتانا برای سیستم عامل اندروید هم‌اکنون در Google Play Store موجود است و شما می‌توانید این نرم‌افزار را هم نصب و هم به‌روز کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/cortana-for-android-adds-new-color-customization-options”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار