حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل گیرکردن گوشی نکسوس ۶P در بوت اولیه توسط بسیاری از کاربران این محصول گزارش شد

پس از گزارش‌های قبلی در مورد خالی شدن ناگهانی باتری و خاموش شدن ناگهانی نکسوس ۶P، حالا خبر بد جدیدی در مورد این پرچم‌دار سابق گوگل منتشر شده است؛ بسیاری از کاربران این محصول مدعی شدند که گوشی هوشمند آن‌ها قفل کرده و سپس وارد یک چرخه‌ی بی‌پایان از خاموش شدن و گیرکردن در بوت اولیه شده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

درحالی‌که برخی از این کاربران موفق شدند با وارد شد به حالت ریکاوری مجدداً گوشی خود را راه‌اندازی کنند، بسیاری دیگر نیز همچنان موفق به تعمیر دستگاه خود نشده‌اند. شاید از این موضوع متعجب شوید اما این اتفاق تازه‌ای نیست و ظاهراً گوگل بیش از سه ماه قبل و بعد از دریافت گزارش‌هایی در این مورد اعلام کرده که این یک اشکال سخت‌افزاری است.

ما متوجه شدیم که تعداد کمی از کاربران با مشکل گیرکردن در بوت اولیه گوشی مواجه شده‌اند و همچنان در حال بررسی این موضوع هستیم اما با اطمینان تائید می‌کنیم که این یک اشکال سخت‌افزاری است و افرادی که با این مورد مواجه شده‌اند باید با واحد خدمات و تعمیرات ما تماس حاصل کنند.

در واقع این دستگاه‌های مشکل‌دار بر روی لوگوی اولیه گوگل در بوت ابتدایی گیر می‌کنند و گوگل پاسخ بالا را به کاربران خود در رابطه با همین موضوع ارائه کرده بود؛ خبر بدتر اینجاست که با پاک کردن کش تلفن و بازگردانی به تنظیمات کارخانه نیز بسیاری از کاربران نکسوس ۶P این مشکل رفع نشده است.

در ضمن لازم به ذکر است که ظاهراً این مشکل پس از ارائه‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی ۷٫۱٫۱ اندروید نوقا بر روی نکسوس ۶P تشدید شده و واضح نیست که این ایراد سخت‌افزاری بوده یا نرم‌افزاری است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Bootloop-issues-reported-by-many-Nexus-6P-users_id89396″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipoya

به به چیز جدیدی نیس طبیعیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش