حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیسبوک مسنجر به جلوه‌های ویژه هنری ویرایش عکس مجهز می‌شود

فیسبوک تصمیم دارد تا یک قدم دیگر به سوی “اسنپ‌ چت”، یعنی برنامه ارسال و دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل، بردارد. به همین منظور این شبکه اجتماعی نرم‌افزاری به دوربین مسنجر خود افزوده که مجهز به ویژگی هنری‌سازی و جلوه‌های ویژه عکس‌ها است.

دکمه شاتر دوربین جدید که در جلو و مرکز قرار دارد به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر عکس گرفتن مواردی مانند متن، استیکر، جلوه‌های انیمیشنی، قاب‌های طراحی شده و… به آن اضافه کنند. کاربر حتی می‌تواند ماسک‌های سه بعدی، جلوه‌های ویژه و فیلترهای هنری به عکس‌هایش پیوست کند.

فیسبوک می‌گوید که بیش از ۲٫۵ میلیون شکلک یا همان ایموجی، عکس، استیکر و ویدئو هر روز در مسنجر ارسال و بارگذاری می‌شود و این شرکت تصمیم دارد تا تجربه با افزودن چنین تجربه‌ای آمار کاربرانش را به میلیارد برساند. این شبکه اجتماعی همچنان اظهار می‌کند که برای تجهیز مسنجر خود به این ابزار شخصی‌سازی از هنرمندان و شخصیت‌های تاثیرگذار جهان کمک گرفته است.

fb-messenger-camera_1

به علاوه دوربین، به مسنجر همچنین چند ویژگی جدید افزوده شده که تجربه پیام‌رسانی را نیز بهبود می‌بخشد. اکنون دیگر کاربر یک آیکون پالت در کنار شاتر می‌بیند که می‌تواند به وسیله آن جلوه‌های هنری و متن مورد نظر خود را به عکس بیفزاید. باید خاطرنشان کرد که عکس‌های مسنجر پس از ارسال ناپدید نخواهند شد.

ویژگی‌های جدید مسنجر هم‌اکنون در حال ارایه برای نرم‌افزار فیسبوک مسنجر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس است. فیسبوک مسنجر یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نرم‌افزارهای پیام‌رسانی در جهان است و به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدید روشی برای رقابت با دو نرم‌افزار پیام‌رسانی مشابه یعنی  Google Allo و Apple Messages باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/206690/facebook-messenger-gets-new-camera-with-art-filters-and-special-effects.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار