حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری اسنپ چت با ناشران اخبار برای تقویت استوری‌های پویا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اسنپ چت یکی از شناخته شده‌ترین شبکات اجتماعی است که به نوعی رقیب کوچک‌تر  اینستاگرام محسوب می‌شود. این شبکه اجتماعی که به داشتن قابلیت‌های خاص نرم‌افزاری معروف است، اخیرا پا را فراتر گذاشته است. بر همین اساس شاهد همکاری همکاری اسنپ چت با ناشران اخبار برای تقویت استوری‌های پویا هستیم. با ترنجی همراه باشید.

همکاری اسنپ چت با ناشران اخبار؛ هدف این شبکه اجتماعی چیست؟!

همانطور که احتمالا می‌دانید، Discover Page اسنپ چت معمولا محتوای تازه‌ای است که ممکن است برای کاربران این پلتفرم جالب باشد. همچنین اخبار خاص و مهمی را نیز ارائه می‌دهد، اما تا به حال تمرکز زیادی بر این بخش نبوده است. به گفته 9to5Mac، حالا اسنپ ​​چت در تلاش برای ساده‌سازی فرآیند انتشار اخبار و به‌روز نگه داشتن کاربرانش از موارد مهم، با ویژگی جدیدی به نام «Dynamic Stories» توسعه داده است.

بخش جدید «Dynamic Stories» یا «داستان‌های پویا» در اسنپ چت با فیدهای RSS شرکای رسانه‌ای محلی همگام‌ سازی می‌شود و داده‌هایی که یک خبرگزاری هر بار که مقاله جدیدی منتشر می‌شود را ارسال می‌کند. بنابراین، وقتی یک استوری جدید منتشر شود، صفحه Discover اسنپ چت برای نمایش آن آماده می‌شود. اسنپ ​​چت ادعا می‌کند که «Dynamic Stories» به اسنپ‌چت‌ترها کمک می‌کند تا در مورد جهان به همان شکلی که اتفاق می‌افتد اخبار را دریافت کنند».

با این حال، حتی اگر نسخه وب یک مقاله حاوی یک ویدیو باشد، فعلا انتظار نداشته باشید که آن را در این بخش ببینید. همانطور که Axios گزارش داده است، «Dynamic Stories» در حال حاضر شامل ویدیو نمی‌شوند، اما این چیزی است که اسنپ‌چت در آینده احتمالا آن را اضافه خواهد کرد.

همکاری اسنپ چت با ناشران اخبار

همانطور که اسنپ چت توضیح داده است، این Dynamic Stories  به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شوند. به این معنی که کاربران آن آخرین اخبار فوری را مستقیما در برنامه اسنپ چت دریافت می‌کنند. علاوه بر این، اسنپ چت تاکید کرده است که این استوری‌ها فقط از ناشران رسانه‌ای تایید شده و تولیدکنندگان محتوا می‌آیند.

برخی از این ناشران رسانه تایید شده عبارتند از:

  • در ایالات متحده: Axios, Bloomberg, Buzzfeed, CNN, Complex Networks, Condé Nast (Self, Vogue), ESPN, Insider, New York Post, Page Six, The Wall Street Journal, The Washington Post, TMZ, Tom’s Guide, Vice
  • در انگلیس: British Vogue, GQ UK, PinkNews, The Independent, The Mirror
  • در فرانسه: Femme Actuelle, Foot Mercato, Gala, GQ France, Le Figaro, Marie Claire FR, Paris Match, Vogue France
  • در هند: GQ India, MissMalini, Pinkvilla, Sportskeeda, The Quint, Times Now, Vogue India

به گفته PhoneArena، کاربران اسنپ چت با استفاده از Dynamic Stories همیشه به آخرین اخبار دسترسی خواهد داشت و این ویژگی‌ جدید، مزایای بیشتری را برای این شبکه اجتماعی و شرکای آن به ارمغان می آورد. پیش از این، آپلود اخبار در اسنپ چت فرآیندی پر زحمت بود و برای ناشران سخت‌تر بود که آن‌ها را در صورت نیاز آپدیت کنند.

اما اکنون، از آنجا که با وجود Dynamic Stories، این فرآیند خودکار است، ناشران به احتمال زیاد نیازی به انجام کار خاصی برای آپلود یا نگهداری اخبار خود در اسنپ چت نخواهند داشت. علاوه بر آسان‌تر کردن آپلود، اسنپ‌چت تبلیغات را بین این استوری‌های پویا نمایش می‌دهد و بخشی از درآمد آن را نیز با ناشران به اشتراک می‌گذارد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی قلمداد می‌کنید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان