حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پهپاد Pixy اسنپ برای ضبط ویدیوهای خلاقانه رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پهپاد، گجت‌های داغ

از مدت‌ها پیش ایده یک پهپاد کوچک برای ضبط ویدیو به صورت پویا و متحرک وجود داشت و تا کنون چندین محصول با چنین عملکردی دیده‌ایم. اما حالا پهپاد Pixy اسنپ برای ضبط ویدیوهای خلاقانه رونمایی شده است که می‌تواند در ضبط ویدیوهایی حرفه‌ای‌تر به شما کمک کند. با ترنجی همراه باشید.

پهپاد Pixy اسنپ رونمایی شد؛ ضبط ویدیوها به صورت حرفه‌ای و خلاقانه…!

اسنپ ​​(شرکت مادر اسنپ چت) امروز ابزار جدیدی برای تولید کنندگان محتوا معرفی کرده است. شاید بگویید که نمی‌دانستید اسنپ ابزارهای غیر نرم‌افزاری هم تولید می‌کند. اما احتمالا با Spectacles آشنا نیستید که یک عینک ضبط ویدیویی است و اسنپ آن را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. این شرکت آن را از طریق دستگاه‌های فروش خودکار که هر ۲۴ ساعت یک‌ بار به مکان جدیدی منتقل می‌شوند، به فروش گذاشت. در ابتدا، تقاضا برای این گجت آنقدر زیاد بود که قیمت این عینک را از ۱۲۹ دلار در eBay به ۹۸۰ دلار رساند.

پهپاد Pixy اسنپ

ایده پشت Specs این است که یک فیلم ویدیویی بگیرید تا آن را به برنامه Snapchat ارسال کنید و در آنجا آن را ویرایش کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. ماه می گذشته، اسنپ همچنین یک عینک واقعیت افزوده را معرفی کرد که هنوز در دسترس عموم نیست.

اما روز پنجشنبه، اسنپ ابزاری به نام Pixy را در جریان رویداد Snap Partner Summit معرفی کرد. پیکسی یک پهپاد جیبی زرد رنگ است که با باتری کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که در هوا معلق است به صورت پویا و متحرک، هم فیلم‌ برداری کنند و هم عکس بگیرند. مشابه عینک اسنپ، ویدئو و تصاویر ضبط شده برای ویرایش و اشتراک گذاری به اسنپ چت ارسال می‌شود. Pixy دارای چهار پره (ملخ) نیمه شفاف نارنجی و یک پورت USB-C است.

قیمت این دستگاه ۲۲۹ دلار است و تا ۱۰ فوت در هوا پرواز می‌کند. اگر کمی بیش از ۲۰ دلار بپردازید، یک شارژر باتری دوگانه دریافت خواهید کرد که همزمان یک جفت باتری را سارژ می‌کند. این دستگاه نیز با یک جفت باتری که خارج از جعبه ارائه می‌شود در دسترس است. همچنین می‌توانید ۱۹.۹۹ دلار برای باتری Pixy بپردازید که ۵ تا ۸ پرواز را با استفاده از حالت پرواز پیش فرض تامین می‌کند.

پهپاد Pixy یک دوربین جلویی دارد که برای ضبط فیلم و تصویربرداری استفاده می‌شود و دوربین پایینی آن نیز محیط اطراف شما را نظارت می‌کند. صفحه‌ای وجود دارد که نه تنها برای روشن یا خاموش کردن پهپاد استفاده می‌شود، بلکه مسیر پرواز را نیز کنترل می‌کند. گزینه‌های آن نیز عبارتند از:

  • حالت Hover (شناور) که در اطراف شما پرواز می‌کند و برای تصاویر و ویدیوهای سلفی مناسب به نظر می‌رسد.
  • حالت Reveal (نمایش بیشتر) که پهپاد را از شما دور می‌کند و به آرامی بالا می‌رود.
  • حالت Forward (حرکت رو به جلو) که باعث می‌شود که Pixy در حین راه رفتن شما را دنبال کند.
  • حالت Orbit (مسیر دایره‌ای) که یک مسیر گذر دایره‌ای در اطراف شما ایجاد می‌کند.

به گفته PhoneArena، واضح است که اسنپ این پهپاد را طوری طراحی کرده که استفاده از آن آسان باشد و هیچ کنترلی برای آن وجود ندارد. پیمایش Pixy از طریق اپلیکیشن اسنپ چت انجام می‌شود. در حال حاضر پیکسی فقط در ایالات متحده و فرانسه در دسترس است و شما باید ۱۶ تا ۱۷ هفته برای تحویل و دریافت آن صبر کنید. نظر شما در مورد این پهپاد جذاب و کاربردی چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان