حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار ویرایش عکس Galaxy Enhance-X برای گلکسی A54 و A53 در دسترس قرار گرفت

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نرم افزار

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 برای گلکسی A54 و A53 یک توانایی جدید را ممکن می‌کند. پس از انجام این آپدیت نرم افزار ویرایش عکس Galaxy Enhance-X برای گلکسی A54 و A53 قابل نصب خواهد بود. این اپلیکیشن ویرایش عکس رایگان ساخت سامسونگ است که می‌تواند قابلیت‌های جالبی داشته باشد.

نرم افزار ویرایش عکس رایگان سامسونگ Galaxy Enhance-X

آپدیت One UI 6 سامسونگ برای تلفن‌های هوشمند گلکسی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید دوربین و ویرایش عکس را به همراه دارد. اما همه آنها در برنامه‌های پیش‌فرض دوربین یا گالری تعبیه نشده‌اند.

سامسونگ برخی از عملکردها را از طریق برنامه هایی مانند Camera Assistant و Galaxy Enhance-X ارائه می‌کند که باید به صورت دستی از فروشگاه نرم‌افزاری گلکسی (Galaxy Store) دانلود شوند.

نرم افزار ویرایش عکس سامسونگ Galaxy Enhance-X ویژگی و طراحی جدید مطابق با رابط کاربری One UI 6 را از طریق به‌روزرسانی‌ای که چند هفته پیش ارائه شد، دریافت کرد.

با آپدیت One UI 6، سامسونگ همچنین پشتیبانی از برنامه Galaxy Enhance-X را به گوشی‌های هوشمند Galaxy A گسترش می‌دهد. این تصمیم از Galaxy A53 و Galaxy A54 شروع می‌شود.

نرم افزار ویرایش عکس سامسونگ Galaxy Enhance-X

نرم افزار ویرایش عکس سامسونگ Galaxy Enhance-X

با به‌روزرسانی Galaxy A54 به Android 14، کاربران می‌توانند به دانلود برنامه Galaxy Enhance-X از Galaxy Store بپردازند. اگر به دلیل تحریم و محدودیت‌های موجود، این نرم‌افزار را در گلکسی استور پیدا نکردید می‌توانید فایل نصبی جدیدترین نسخه آن را از کانال تلگرام ترنجی دانلود کنید.

نرم افزار ویرایش عکس سامسونگ Galaxy Enhance-X از قدرت هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر استفاده می‌کند و دارای ویژگی‌های فانتزی است. از جمله این موارد می‌توان به راهنمای آسمان برای شناسایی صورت‌های فلکی، کهکشان‌ها و موارد دیگر در عکس‌های آسمان شب، گزینه افزودن افکت نوردهی طولانی به ویدیوهای کوتاه، استفاده از Single Take برای ویدیوهای موجود و کاهش نویز در تصاویر برای بهبود کیفیت اشاره کرد.

برای کاربرانی که خیلی درباره ادیت عکس اطلاعاتی ندارند، این نرم افزار همچنین می‌تواند به طور خودکار عکس‌ها را با فقط با یک ضربه بهبود بخشد.

دارندگان گلکسی A53 می‌توانند پس از دریافت به‌روزرسانی One UI 6 نرم افزار Galaxy Enhance-X را دانلود کنند. ممکن است عرضه این آپدیت به زودی اتفاق بیفتد. همچنین ممکن است این نرم افزار در آینده و در گلکسی A34 و گلکسی A33 نیز قابل استفاده باشد، اگرچه سامسونگ به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

نظر شما چیست؟ تجربه کاربری با این نرم افزار ویرایش عکس رایگان سامسونگ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)