حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو M5 Note میان رده جدید چینی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

شرکت میزو به تازگی میان‌رده جدید را با نام  M5 Note معرفی کرده که شامل مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه می‌شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

 M5 Note از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی از نوع LTPS برخوردار است که با شیشه ۲٫۵ بعدی محافظت می‌شود و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ داراست.

سیستم‌عامل Flyme OS 6.0 که مبتنی بر اندروید ۶٫۰ مارشملو بوده در کنار پردازنده Helio P10 مدیاتک، حافظه رم ۳/۴ گیگابایتی، حافظه‌داخلی ۶۴/۳۲/۱۶ گیگابایتی و برخی دیگر، مشخصات مطلوبی برای M5 Note محسوب می‌شوند.

ضخامت  M5 Note بیش از ۸٫۱۵ میلیمتر بوده و وزن آن ۱۷۵ گرم است. گذشته از آن یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی محصول جدید را برعهده داشته که نسبت به M3E با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری پرظرفیت است.

در بخش دوربین از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم لنز F/2.2 و کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی بهره گرفته شد و در قسمت جلو نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. از مشخصات اضافی  M5 Note باید به سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از شبکه ۴G، VoLTE و Wi-Fi b/g/n اشاره داشت.

مدل ۳/۱۶ گیگابایتی M5 Note با قیمت ۹۰۰۰ یوان، مدل ۳/۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۰۰۰ یوان و مدل ۴/۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۵۰۰ یوان در ۸ دسامبر با قیمت معادل ۱۳۰ تا ۲۲۰ دلار عرضه می‌شوند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/meizu_m5_note_goes_official_with_flyme_60_4000mah_battery-news-22020.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH