حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار به روزرسانی اندروید ۷.۱ مشخص شد

اگر به یاد داشته باشید، گوگل در ماه اکتبر سال جاری همزمان با معرفی نسخه رسمی ۷.۱ اندروید اعلام کرد که این به روز رسانی در اوایل دسامبر برای عموم کاربران منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با ترنجی همراه باشید.

در حالی که هنوز گوگل تاریخ دقیق انتشار این به روز رسانی را مشخص نکرده است اما به نظر می رسد که اپراتور وودافون استرالیا در ۶ دسامبر اقدام به انتشار این به روزرسانی خواهد کرد.

این شرکت مخابراتی در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که به روز رسانی اندروید ۷.۱.۱ که در دسامبر منتشر می شود شامل وصله های امنیتی می باشد و حجم آن حدودا ۶۵۰ مگابایت می باشد. گوشی Nexus 6p در تاریخ ذکر شده این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد.

کارهایی که قبل از به روزرسانی باید انجام دهیم:

  • برای اینکه گوشی شما قدرت کافی برای تکمیل به روز رسانی را داشته باشد، گوشی خود را شارژ کنید.
  • از اطلاعات مهم و حساس خود مانند عکس ها، فیلم ها، مخاطبین و پیام ها بک آپ بگیرید.

چگونه به روزرسانی را دریافت کنیم:

  • حجم این به روز رسانی تقریبا ۶۵۰ مگابایت می باشد و زمانی که در دسترس قرار گرفت، سیستم عامل از طریق FOTA (به روز رسانی نرم افزار به صورت هوایی) به شما اعلام خواهد کرد که به روز رسانی برای دانلود آماده است و آن را دانلود کنید.
  • اگر اعلان ها را از دست دادید، می توانید به صورت دستی اقدام به بررسی وجود به روز رسانی و دانلود آن کنید.

جزییات مراحل انتشار به روزرسانی:

  • روز اول تا سوم(۶ تا ۸ دسامبر): ۱۰ هزار تلفن به صورت تصادفی به عنوان واجد شرایط دریافت به روز رسانی انتخاب می شوند که به کاربران از طریق FOTA هشدار داده خواهد شد یا به صورت دستی باید وجود به روز رسانی ها را بررسی کنند.
  • روز چهارم تا سیزدهم(۹ تا ۱۸ دسامبر): هر روز ۱۰ درصد از کاربران باقی مانده انتخاب می شوند و کاربران باید به صورت دستی به روز رسانی ها را بررسی کنند.
  • روز چهاردهم(۱۹ دسامبر): همه دستگاه ها واجد شرایط به روز رسانی می باشند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/carrier_reveals_android_71_update_rollout_date-news-21860.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین چاکری زاده