حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ احتمالاً سال ۲۰۱۸ خانواده گلکسی S خود را به سیستم‌های صوتی Harman مجهز خواهد کرد

سامسونگ به‌تازگی همکاری خود را با شرکت Harman آغاز کرده که تولیدکننده‌ی تخصصی سیستم‌های صوتی و همین‌طور از تولیدکنندگان فناوری در صنایع خودروسازی نیز می‌باشد. با اعلام این همکاری ابتدا شایعات در مورد اینکه سامسونگ در حال تولید یک خودروی هوشمند است، منتشر شد؛ اما این شرکت این ادعا را تکذیب و اعلام کرد برای ورود به صنعت خودرو ابتدا گسترده‌تر شدن اینترنت اشیاء مورد نیاز است. در عوض یکی از مدیران اجرایی سامسونگ از تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌های صوتی شرکت Harman در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

معاون اجرایی و رئیس واحد اتومبیل شرکت سامسونگ،Jonghwan Park، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که اگر همه چیز خوب پیش برود و سهامداران نیز موافقت کنند آن وقت وارد فاز اجرایی همکاری با شرکت Harman خواهیم شد و می‌توان انتظار داشت سیستم‌های صوتی پیشرفته‌ی این شرکت را در سال ۲۰۱۸ بر روی خانواده‌ی گلکسی S ملاقات کنیم.

این توضیحات به این معناست که سامسونگ گلکسی S9 با بهره‌گیری از فناوری‌های شرکت Harman در به سیستم صوتی مدرن‌تری مجهز خواهد شد و قطعاً شاهد این اتفاق در محصولات سال آینده‌ی این شرکت یعنی گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ احتمالی نخواهیم بود.

سامسونگ ۱۴ نوامبر اعلام کرده که با قیمت ۸ میلیارد دلار سهام شرکت Harman را خریداری کرده است؛ این شرکت پیش‌تر هم در تولید گجت‌هایی از جمله هوآوی MediaPad M3 و نسخه‌ی مخصوص HTC One M8 با دیگر تولیدکنندگان همکاری داشته است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/samsung-harman-audio-galaxy-s-2018-730602/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadpesar

سامی پولدار
همه رو میخره???

milad.danesh

چه شود فقط صداش عالی نبود که اونم داره فوق العاده میشه با هارمن الان دیگه کلمه غول صوت و تصویر برازنده سامسونگ هست از این به بعد باید روی تلوزیون های سامسونگ هم بلندگو های هارمن ببینیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش