حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی یا تبلت و یا شاید هر دو!؟ همه آن چه از Nokia D1C می‌دانیم

حالا دیگر به نوعی می‌توان گفت که Nokia D1C تلفن هوشمندی مجهز به اندروید نوقا با صفحه ۵٫۵ اینچی و میزان وضوح ۱۰۸۰p است. سایت nokiapoweruser مدعی است که این مقدار اطلاعات و اطلاعات تکمیلی که در ادامه این خبر می‌آید از منابعی موثق به دست آمده است.

گوشی Nokia D1C نخستین گوشی اندرویدی احتمالی شرکت نوکیا است که اطلاعاتش از بنچمارک‌های متعدد به بیرون درز کرده است. در همین حال Geekbench و AnTuTu در مورد موبایل یا تبلت بودن آن هنوز دچار شک و تردید هستند چون GFXBench فاش کرده است که صفحه نمایش آن ۱۳٫۸ اینچی خواهد بود.

بنابراین، با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench به راحتی می‌توان دریافت که با یک تبلت طرف هستیم نه گوشی موبایل. نکته این جا است که اندازه ۱۳٫۸ اینچی مورد اشاره GFXBench ممکن است اشتباه باشد زیرا منبعی که نخواست نامش فاش شود اظهار کرده که گوشی Nokia D1C احتمالا دارای صفحه‌ای ۴٫۸ اینچی خواهد بود.

با همه این تفاصیل، مشخصات Nokia D1C به قرار زیر مورد تایید بیشتر منابع خبری است:

پردازشگر ۱٫۴ GHz Snapdragon 430

کارت گرافیک Adreno 505

۳ گیگابایت رم

سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p

حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت

دوربین اصلی ۱۵ یا ۱۶ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

پشتیبانی از سیم کارت

شرکت نوکیا تایید کرده است که در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است. به نظر می‌آید می‌توان انتظار داشت که نوکیا در همایش جهانی موبایل، تبلت و موبایل اندرویدی را با هم عرضه کند. همچنین یکی از مدیران اجرایی ارشد مایکروسافت اذعان کرده است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا در اوایل سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ ارایه می‌شوند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://nokiapoweruser.com/tip-claims-nokia-d1c-is-a-4-8-inch-display-android-smartphones/”]nokiapoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

آخی بنده خدا ها روشون نشده این چینی ها خوب کلمه نوکیا رو هم چینی می نوشتید به نظرم نوکیا با این کار اشتباه بزرگی کرد تمام افتخارات و کیفیت که در یاد و خاطره ها ازش مونده بود داد به چینی ها و این نوکیا دیگه اون نوکیا افسانه ای نیست حتی اگه نوکیا نباشه بهتره تا فقط یک اسم روی گوشی های ساخت چند شرکت چینی و اندروید آشغال باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار