حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه سه بعدی نرم‌افزار Paint برای ویندوز ۱۰ موبایل ارایه می‌شود

در اکتبر ۲۰۱۶ شرکت مایکروسافت به روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ را معرفی کرد.

این به روزرسانی دربردارنده چندین و چند قابلیت و ارتقای جدید است. در کنار همه اینها، مایکروسافت از نسخه آینده نرم‌افزار Paint هم رونمایی کرد؛ بله، نسخه سه بعدی نرم‌افزار Paint در راه است!

نسخه سه بعدی نرم‌افزار Paint به کاربر این امکان را می‌دهد تا دست به آفرینش‌های سه بعدی بزند. این نر‌م‌افزار ماه مارس آینده به همراه به روز‌رسانی جدید Creators ویندوز ۱۰ ارایه خواهد شد ولی فعلا فقط برای اینسایدرها در دسترس خواهد بود و شاید البته هم برای کامپیوترهای شخصی. این اپلیکیشن در حقیقت فقط مختص کامپیوترها بود اما اندک اندک این صرافت ایجاد شد که جای خالی پشتیبانی از pen را در ویندوزفون با نرم‌افزار Paint می‌شود پر کرد.

در همین ضمن، دونا سارکار، سرپرست برنامه اینسایدر ویندوز، این موضوع را تایید کرده است که شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی نرم‌افزار سه بعدی Paint برای ویندوز ۱۰ موبایل است. نکته ناگفته درخور ذکر این که این نرم‌افزار عجالتا در قالب آلفا در دسترس است. به این معنی که هنوز موجودیت خود را به طور رسمی اعلام نکرده است ولی تصویری از نسخه سه بعدی نرم‌افزار Paint به بیرون درز کرده که به چشم خودتان بر بالای مطلب می‌بینید.

راستش این خبر زیاد هم شگفت‌انگیز نیست چون مایکروسافت کمی پیشتر همین کار را با اپلکیشن اسکایپ در پلتفروم جهانی ویندوز (UWP) کرده بود. این نرم‌افزار ابتدا برای کامپیوترهای شخصی ظاهر شد و چند ماه بعد در اختیار تلفن‌‌های همراه نیز قرار گرفت.

با همه این تفاصیل، نسخه سه بعدی نرم‌افزار Paint در قالب بخشی از به روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2016/10/29/microsofts-paint-3d-also-coming-windows-10-mobile/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار