حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی C سامسونگ بزرگ‌تر می‌شود ؛ گلکسی C7 Pro در هند رویت شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ جدیدا به سری C اهمیت زیادی می‌دهد و در چند ماه اخیر ، چند عضو جدید از این سری را معرفی کرده است. گلکسی C9 Pro بهترین عضو این خانواده فلزی و البته آشنا است. کره‌ای ها قصد دارند تا تلفنی جدید تحت عنوان گلکسی C7 Pro را به بازار عرضه کنند.

با ترنجی همراه باشید…

تنوع تلفن‌های سامسونگ بسیار زیاد است. این شرکت با توجه به بازار فروش خود ، برای هر منطقه طبق نیاز مردم آن نقطه جغرافیایی ، تلفنی خاص می‌سازد. برای مثال نسخه‌ای خاص از گلکسی نوت ۷ خدا بیامرز مخصوص چین وجود داشت که قرار بود نخستین پرچمدار سامسونگ باشد که از رم ۶ بهره می‌برد. سری J اعضای متعددی دارد که تعداد زیادی از تلفن‌های این سری مخصوص کشورهای چین ، هند و آفریقایی تولید شده‌اند. سری گلکسی C نیز مخصوص چین و هند است و اگر در ایران آن‌ها را مشاهده می‌کنید (با گارانتی!) هیچ‌گونه واردات رسمی انجام نپذیرفته است. باید از قاچاقچیان عزیز ممنون باشیم 🙂

این تصویر را نگاه کنید. این تصویر مربوط به گواهی ورود یک تلفن خاص به کشور هند برای تست است. سامسونگ تمامی تلفن‌های خود را قبل از عرضه رسمی ، به کشورهای مختلف می‌فرستد تا آن‌ها را مورد آزمایش قرار دهند. برای مثال سامسونگ باید مطمئن شود که شبکه مخابراتی مناطق مختلف هند ، با این تلفن سازگار است و یا مشکل سخت افزاری خاصی در این اسمارت فون وجود نداشته باشد. پس این ماجرا هر سال و هر ماه و هر روز ادامه خواهد داشت و به نفع کاربر است. در کنار این ارسال، گواهی توسط گمرک و یا منابع هندی منتشر می‌شود که اطلاعاتی در این خصوص به ما می‌دهد.

نام رمز این تلفن SM-C7010 است که با توجه به عدد ۱۰ در آخرین ارقام از سمت راست ، با یک مدل پیشرفته و اصلاح شده از  سامسونگ طرف هستیم. گلکسی C7 با اسم رمز SM-C7000 شناخته می‌شد و این مدل ، احتمالا C7 Pro نام خواهد داشت. متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص این تلفن وجود ندارد و تنها ما می‌دانیم که این تلفن ، یک اسمارت فون ۵٫۷ اینچی است که رزولوشنی برابر با Full HD احتمالا خواهد داشت. جالب است بدانید که هر دو تلفن وارد شده ، در دهلی تحویل گرفته شده‌اند و ساخت کشور چین هستند. این اتفاق دو روز پیش رخ داده است.

باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده چه اطلاعات جدیدی از این تلفن به بیرون درز پیدا خواهد کرد. استفاده از پسوند پرو ، به معنا یک مدل پیشرفته‌تر نسبت به قبل است. استفاده از پردازشگر قوی‌تر اسنپدراگون و یا مقدار بیشتر رم به همراه دوربین قوی‌تر ، یکی از شاخصه‌های سری پرو نسبت به سری Simple یا همان ساده است. طبق اطلاعاتی که توسطز GSM Arena منتشر شده است ، این تلفن قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود. این قیمت در مقایسه با نسخه معمولی C7 ، ممکن است ۲۰۰ دلار ارزان تر باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: جی اس ام آرنا

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

سری c زیبایی منحصر به فردی داره خیلی عالیه ولی گرونن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com