حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در سال ۲۰۱۷ تنها یک سری پرچم‌دار عرضه خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

بر اساس گزارشی که از شرکت سامسونگ به بیرون درز کرده، این غول کره‌ای در سال ۲۰۱۷ به‌رسم چندساله‌ی معرفی دو سری پرچم‌دار خاتمه خواهد داد. بعد از عرضه و مشکل آتش گرفتن باتری نوت ۷ که منجر به جمع‌آوری و توقف تولید این محصول شد این تغییر در استراتژی سامسونگ اتفاق عجیبی نخواهد بود. این شرکت با تغییر در رویکرد تولید خود و آهسته‌تر کردن چرخه تولید، تلاش دارد از کیفیت بیشتر محصولات خود در آینده اطمینان حاصل کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

در چند سال گذشته طرفداران سامسونگ به امکان انتخاب از میان پرچم‌داران مختلف این شرکت عادت کرده‌اند. امسال هم در نیمه‌ی اول سال گلکسی S7 و S7 Edge را معرفی کرد و سپس در ماه آگوست نوت ۷ را رونمایی کرد. سال گذشته نیز رویه‌ی مشابهی را با معرفی نوت ۵ در کنار گلکسی S6 Edge+ به‌عنوان پرچم‌داران نیمه دوم سال خود طی کرده بود؛ اما روند معرفی دو پرچم‌دار اصلی در سال ۲۰۱۷ تکرار نخواهد شد. بر اساس گزارش Korea Herald این تصمیم هنوز نهایی نشده است، البته این گزارش که ظاهراً از طرف یکی از شرکای شرکت به بیرون درز کرده است نشان می‌دهد که هنوز تأمین‌کنندگان قطعات نیز از این حرکت سامسونگ باخبر نشده‌اند.

به‌علاوه چگونگی اجرای این تصمیم توسط سامسونگ مشخص نیست و جزئیات بیشتری احتمالاً به‌زودی منتشر خواهد شد. تابه‌حال اخبار زیادی در مورد ویژگی‌های گلکسی S8 منتشرشده اما فارغ از اینکه شایعات قبلی درست باشند یا نه مطمئناً این تصمیم تأثیرات چشمگیری بر روند تولید این محصول خواهد داشت.

به نظر شما آیا بازگشت به یک پرچم‌دار قدم مثبتی از سوی سامسونگ در جهت بازیابی اعتماد مشتریان خود خواهد بود؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-to-release-just-one-flagship-smartphone-line-in-2017_id86689″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی

به نظر من به شرطی خوبه که مثلا سری اس رو ۳تایی کنه ۵ اینچی ، ۵٫۵ و ۵٫۷ با قلم

فرشاد

به شرطی یه نسخه کوچکتر و ۵.۱ اینچی بده و یه نسخه بزرگتر حدودا ۵.۶ اینچی و با قلم و باطری عالی میتونه جالب باشه که خب طبعا هردو اج و ضدآب هستن اینجوری هیچ نیازی به سری نوت نیس

Amir.arsallaan

به نظرم باید کسب و کار اصلیشو دوباره از سر بگیره و قطعا میتونه بسیار بسیار موفقتر از این چیزی که الان هست بشه (اونایی که اهل دل هستن منظورمو فهمیدن)

milad.danesh

باید فقط s8 و نوت ۸ رو هم زمان معرفی کنه و اینا رو اج درست کنه و کلا نسخه فلت و اج حذف بشه

کتیبه سپید

ولی به نظر من سری S رو جمع کنه و فقط نوت بزنه. می تونه امکانات سری s (که خداییش چیزی هم نداره به جز ارتقای سخت افزار) رو به نوت بیاره ولی نمی تونه قلم رو به s بیاره چون اینطوری میشه همون نوت. من اگه بخوام یه دیوایس بخرم که مثل بقیه گوشی ها فقط سخت افزارش نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده، گزینه های زیادی دارم اما اگه سامسونگ هم قلم رو بذاره کنار، دیگه چه انتخابی برام می مونه؟ اپل که ظاهرا نمیخواد نسل بعدی آیپد پرو رو تولید کنه. سرفیس هم که گرونه. بماند اینکه از ios خوشم میاد یا نه یا اندازه دیوایس چقدره. کل انتخاب هام همینه. تازه S-Pen نیازی به شارژ نداره.
اگه این خبر درست باشه، امیدوارم حداقل ساختن تبلت های نوت رو از سر بگیره. وگرنه دیگه انگیزه ندارم محصول شرکتی رو بخرم که به جای تمرکز روی تولید محصول بی عیب و نقص، فکر و ذکرش شده زمین زدن رقیب.

کتیبه سپید

یه کار دیگه هم می تونه برای افزایش کیفیت بکنه. هر ۲-۳ ماه یه میان رده آشغال معرفی نکنه. انقدر دور خودش رو شلوغ کرده که نتیجه شد این

Galaxy

Samsung Galaxy S8 Note

خسرو

سری S همیشه از نظر سخت افزار از نوت همزمان خودش پایین تر بوده،از نظر کارایی و امکانات هم که اصلا قابل مقایسه نیستن،بنابراین نمیتونه جایگزین نوت بشه.اگه سامسونگ تولید نوت رو متوقف کنه،کاربرای نوت رو از دست میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش