حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی ال وی ۵ (LV 5) لو رفت، شبیه به یک G5 غیر ماژولار

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، شایعات

الجی جی ۵ دستگاه انقلابی الجی در خانواده جی این شرکت بود که تقریبا ۶ ماه پیش به بازار عرضه شد. این موبایل پرچمدار الجی ماژولار بود، بدنه کاملا آلومینومی داشت و دوربین دوتایی را به عنوان دوربین اصلی به محصولات الجی آورد، در حقیقت الجی از اولین استفاده کننده های دوربین دوتایی با ایده ای متفاوت بود که هنوز هم ایده آن ها را نسبت به دیگر شرکت ها می پسنیدم. پس از جی ۵ الجی شهریور ماه عضو جدید خانواده الجی وی (LG V) یعنی الجی وی ۲۰ را رونمایی کرد. این دستگاه ماژولار نیست اما بدنه آلومینیومی با کیفیت تر دارد، دو نمایشگر، ۴ دوربین و موارد ویژه دیگری مثل ضبط و پخش با کیفیت صدا را ارایه می دهد. حالا به نظر می رسد الجی تصمیم به ارایه خانواده جدید در محصولات موبایل خود دارد، محصولی جدید که احتمالا آغازکننده خانواده جدیدی با نام LV خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با LG LV5 بیشتر آشنا شویم.

lg-lv5

این رندری است که امروز @OnLeaks منتشر نموده و عنوان می کند که می تواند حدودا شمای کلی دستگاه جدید الجی را که ال وی ۵ نام خواهد گرفت را به ما نشان بدهد. در حقیقت اگر آن را کنار الجی جی ۵ بگذارید به این نتیجه می رسید که همان الجی جی ۵ است با طراحی کاملا ساده تر! در جلو شاهد پنل شیشه ای یکدست هستیم که از بالا تا پایین کشیده شده است و دیگر مثل الجی جی ۵ پایین پنل جلویی پلاستیکی و دارای لوگوی الجی نیست، این به نظر ما نمای زیباتری است.

and-the-lg-g5-for-the-sake-of-comparison

پشت الجی ال وی ۵ (LG LV5) شبیه به خیلی از محصولات چینی این روزهای بازار است، یک دوربین دایره ای با حسگر اثرانگشت دایره ای در زیر آن آن. تنها چیزی که می تواند به شناخت ال وی ۵ به شما کمک کند شاید فلاش ال ای دی بین دوربین و حسگر اثرانگشت باشد. جنس بدنه به نظر می رسد آلومینیومی باشد و یک پارچه بودن آن را دوست داریم. از آنجا که خطوط آنتن دیده نمی شود، امیدواریم جنس و حس آلومینیوم به کار رفته در ال وی ۵ مثل جی ۵ نباشد و بیشتر متمایل به وی ۲۰ باشد.

فعلا مشخصات بیشتر از این دستگاه منتشر نشده است و به نظر ما باید دستگاهی باشد در رده بالا رده، با مشخصاتی همانند الجی جی ۵ اس ای (LG G5 SE). از نظر نرم افزاری نیز باید بدانید که این دستگاه احتمالا با اندروید ۷ یا همان نوگت ارایه خواهد شد. نظر شما درباره محصول جدید احتمالی الجی چیست؟ ما طراحی ساده و سرراست آن را می پسندیم.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-LV5-leaks-out-looks-like-a-non-modular-G5_id86549″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)