حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی +Grand Prime به‌عنوان یک محصول تجاری در کره جنوبی به ثبت رسید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ

سامسونگ موفق به ثبت نام تجاری برای گوشی هوشمند گلکسی +Grand Prime شد. هرچند ما اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه نداریم اما شماره مدل و برخی مشخصات اولیه آن فاش شده‌اند؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شماره مدل این محصول SM-G523F بوده و یک پردازنده‌ی چهارهسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی در کنار ۱٫۵ که گیگابایت رم با سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ در گلکسی +Grand Prime بکار خواهند رفت. پیش‌تر هم این دستگاه موفق به دریافت تأییدیه Wi-Fi شده بود و همچنین در بانک اطلاعات آنلاین GeekBench اطلاعات مورد آزمون قرار گرفتن آن موجود بود.

مشخصاً یک محصول جدید از سامسونگ در راه است هرچند که یک گوشی هوشمند پرسروصدا نباشد. گلکسی Grand Prime اولیه در اواخر سال ۲۰۱۴ با صفحه‌نمایش ۵ اینچی TFT و رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰، به‌علاوه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ در کنار ۱٫۵ گیگابایت رم و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عرضه‌شده بود که این مشخصات نشان می‌دهند فضا برای ارتقاء این محصول بسیار باز است.

screen-shot-2016-10-10-at-15-56-32

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Grand-Prime-trademarked-in-South-Korea_id86405″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش