حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون SE در بحث عمر باتری از آیفون ۷ برتر است!

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

در حالی که مسئولان اپل پرچمدار جدید این شرکت با نام آیفون ۷ پلاس را تحت عنوان یکی از بهترین تلفن‌ها در حوزه عمر باتری (!) نام گذاری کرده‌اند، تعدادی از کارشناسان معتقدند که در نسخه معمولی آیفون ۷ این وضع همانند برادر بزرگترش نیست و اپل در این اسمارت فون کم کاری است. آیفون ریز نقش ترین آیفون در حال عرضه کوپرتینو با نام آیفون SE از آیفون ۷ بهتر است؟

در ادامه با ما همراه باشید…

ابتدا بگذارید نگاهی به وب سایت رسمی اپل و نتایجی که در خصوص عمر باتری آیفون SE منتشر کرده است ، بیاندازیم. این تلفن تا یک روز کامل می‌تواند شما را همراهی کند. با شبکه ۳G تا ۱۲ ساعت و با شبکه ۴G یا WiFi می‌توانید ۱۳ ساعت با این اسمارت فون مکالمه کنید. این تلفن تا ۱۳ ساعت کامل در شرایط خاص امکان پخش ویدیو به صورت مداوم را دارد و تا ۵۰ ساعت نیز می‌توانید روی قابلیت پخش موسیقی این دستگاه حساب باز کنید.

حالا سری به آیفون ۷ بزنیم. این اسمارت فون تا ۱۲ ساعت در شبکه ۳G ، ۴G و WiFi امکان مکالمه دارد. (یک ساعت کمتر از SE) در حالت پخش موسیقی با هدفون بی سیم نیز این دستگاه ۱۴ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. بنابراین این دو تلفن در مقایسه با یکدیگر از دیدگاه اپل نیز در بخش باتری ، متفاوت هستند و آیفون SE عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد.

iphone-7-front-2-780x521

اما برادر بزرگتر آیفون ۷ چطور؟

آیفون ۷ پلاس تا ۱۳ ساعت در شبکه ۳G و تا ۱۵ ساعت در شبکه نسل چهارم امکان استفاده دارد. در بخش استریم موسیقی نیز تا ۶۰ ساعت یار و یاور شما خواهد بود. آیفون SE دارای باتری ۱۶۲۴ میلی آمپری است در حالی که آیفون ۷ ظاهرا ۱۹۶۰ میلی آمپر باتری در خود جای داده است. پردازنده اپل A10 Fusion در بخش مصرف انرژی بسیار کم مصرف‌تر از A9 است و همین موضوع سبب می‌شود تا آیفون ۷ یک قدم جلوتر از برادر کوچک تر خود قرار گیرد.

همه چیز حجم باتری و پردازشگر نیست. آیفون SE دارای صفحه نمایش کوچکتری است و همین سبب می‌شود که این تلفن یک قدم از آیفون ۷ جلوتر باشد. در مجموع طبق آخرین آمار و اطلاعات آیفون SE در بخش باتری بهتر از آیفون ۷ عمل می‌کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.digitaltrends.com/mobile/iphone-7-battery-life/#ixzz4JmbTnqID”]digitaltrends[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

مشکلات پشت مشکلات،شرمساری پشت شرمساری برای اپل.

Mordred-Ox

شش ماه دوم ٢٠١۶ سال گند زدن شرکتا تو زمینه گوشی بود.هیچکدوم یه چیز کامل بیرون ندادن.یکیش جک هدفون نداره،یکیش میترکه،خداییش xz این دفعه بهتر عمل کرده حداقل یه گاف گنده نداده که انگشت روش بزارن.
خواستی جواب بدی با دلیل و مدرک و منطق حرف بزن

AK_007

والا من هنوز ندیدم ودی متاسفانه نسبت ب امسال سخت افزارش پایینه و تو آمریکا فینگر پرینت نداره
ب هر حال امیدوارم گوشی موفقی باشه

rezazz

به صورت نرم افزاری فینگر پرینت نداره.یعنی تو دکمه ی هوم فینگر پرینت هست ولی فعال نیست.باید رام یک کشور دیگه رو فلش بزنی تا فعال بشه.واسه پرداخ نکردن حق پتنت

AK_007

دوستم اس ای داره باطریش متاسفانه خوب نیست
خدا کنه این پایین تر نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com