حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سامسونگ گلکسی نوت ۷ در کره جنوبی مجددا از سر گرفته شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

مدت‌ها بود که به دلایلی سامسونگ فروش گلکسی نوت ۷ را در کل جهان جز چین متوقف کرده بود و در پی حل مشکل انفجار باتری بود. ظاهرا با حل مشکلات مربوط به سیستم ایمنی باتری فروش گلکسی نوت ۷ از سر گرفته شده است.

با ترنجی همراه باشید…

کره جنوبی که در واقع مهد سامسونگ به شمار می‌رود از نخستین کشورهایی بود که فروش تلفن معیوب نوت ۷ در آن ممنوع شد. سامسونگ به دلیل اشکلات فنی که در گلکسی نوت ۷ وجود داشت در کشور خودش بازخواست شد و حتی فروش این تلفن توسط منابع قضایی ممنوع شد. حالا سامسونگ سری جدید نوت ۷ را روانه کره جنوبی کرده است تا مشتریان مشتاقی که قرار بود این تلفن جنجالی را خریداری کنند، بیش از این منتظر نمانند.

اگر از مشکل گلکسی نوت ۷ آگاهی ندارید باید بگوییم که این تلفن به دلیل نقصی در سیستم باتری خود دچار حریق می‌شد و جان کاربران را به خطر می‌انداخت. سامسونگ پس از مشاهده این مشکل سریعا دستور جمع آوری بیش از ۲٫۵ میلیون نوت ۷ معیوب از بازار را صادر کرد و تاکنون تعداد زیادی از موبایل‌های معیوب از بازار جمع شده اند.

این شرکت هفته قبل اعلام کرده بود که از این تاریخ فروش نوت ۷ در کره جنوبی شروع خواهد شد و امروز روز موعود است. مشخصات کلی سامسونگ گلکسی نوت ۷ عبارت است از:

  • صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن Quad HD
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰
  • ۴ گیگابایت رم
  • دارای گواهینامه IP68
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • دارای قلم S Pen

شهرت و اعتبار سامسونگ به علت مشکلات متعدد نوت ۷ خدشه دار شده است. این کمپانی امیدوار است تا با عرضه سریعتر نوت ۷ های ایمن به بازار بتواند اعتماد از دست رفته را بازیابی کند. اهالی سئول دارای مشتریان وفاداری است که اگر سامسونگ باز هم مشکلاتی از این قبیل داشته باشد ، آن‌ها به این شرکت اطمینان خواهند کرد و محصولاتش را خواهند خرید.

باید دید که آیا گلکسی نوت ۷ می‌تواند در سایه سنگین رقبایی همانند الجی وی ۲۰ ، آیفون ۷ پلاس و هواوی پی ۹ در بازار کره فروش خوبی کند یا خیر؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-7-once-again-on-sale-in-South-Korea_id86046″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.ak

خسته نباشی پهلوان

milad.danesh

اقا صدرا چرا (گزارش دهید ) رو حذف کردین توی بعضی پست ها خیلی توهین میکنن و لطفا یه کاری کنید کسی نتونه اکانت فیک بسازه و از اسم دیگران استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com