حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر داخلی گوگل وعده داد مراسم ۴ اکتبر بسیار مهم خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار رسمی شرکت‌ها، گوگل

مراسم معرفی جدید گوگل در راه است و تمامی سران این شرکت وعده داده‌اند که مراسم ۴ اکتبر بسیار پراهمیت و ویژه خواهد بود، خب در این میان توقع داریم که نایب‌رئیس بخش اندروید هم از این غافله جا نماند؛ Hiroshi Lockheimer که مدیریت گوگل پلی و کروم OS را هم بر عهده دارد، معتقد است که این گردهمایی می‌تواند به‌عنوان بزرگ‌ترین مراسم رونمایی اندرویدی در تاریخ پس از ارائه ی این سیستم‌عامل ثبت شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

جمعه‌ی آینده مراسم هشتمین سالگرد تولد سیستم‌عامل موبایلی فراگیر گوگل خواهد بود و جای تعجب ندارد که مدیرعامل اصلی اندروید از بزرگی و اهمیت این مراسم سخن بگویید اما Lockheimer با توئیتی که منتشر کرده قطعاً موفق شده تا اشتیاق ما را نسبت به این مراسم و اتفاقاتی که در آن رخ خواهند داد، دوچندان کند.

هشت سال قبل در چنین روزی ما اولین نسخه از اندروید را معرفی کردیم و حالا من حس می‌کنم هشت سال بعد درباره ۴ اکتبر ۲۰۱۶ سخن خواهیم گفت.

توئیت Hiroshi Lockheimer در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶

تا جایی که ما اطلاع داریم گوگل سری نکسوس را حذف کرده و برند جدید Pixel را در این مراسم جایگزین آن خواهد کرد؛ این برند با دو گوشی هوشمند پیشرفته Pixel و Pixel XL معرفی خواهد شد و این محصولات ساخته‌ی HTC قرار است رقیب محصولاتی از جمله آیفون ۷ و سامسونگ گلکسی S7 باشند، البته با مشخصات و قیمت رقابتی این گوشی‌ها می‌توانند علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جذب کنند اتفاقی که پیش‌تر در مورد گوشی‌های نکسوس هم رخ‌داده بود. این محصولات همچنین از نسخه‌ی ۷٫۱ اندروید نوقا بهره خواهند برد تا در این زمینه هم مثل همیشه پیشروتر از رقبای خود باشند.

اگرچه اطلاعات فعلی ما خبر از مراسم خیلی ویژه‌ای برای گوگل نمی‌دهد اما ادعای Lockheimer در این میان قابل توجه است چرا که هم می‌تواند از اغراق تبلیغاتی این مدیر سرچشمه بگیرد و هم ممکن است ما از تمام اتفاقاتی که در این مراسم انتظارمان را می‌کشد اطلاع نداشته باشیم.

درهرصورت مشتاقانه منتظر خواهیم ماند تا ببینیم غول جستجوی اینترنتی جهان در این مراسم چه چیزهایی را به ما معرفی خواهد کرد. تا آن موقع منتظر اطلاعات تکمیلی ما باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-chief-says-Oct.-4-event-may-be-the-biggest-since-Android-itself_id85789″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کتیبه سپید

هر کار میکنه فقط اندروید جدید معرفی نکنه. اینم شورش رو درآورده به خدا. تا شرکت ها میان گوشی سال بعدشون رو با اندروید جدید تنظیم کنن، فرتی می زنه یه اندروید معرفی میکنه! آخه دیگه فرقی هم نمی کنه. مثلا کیت کت و آب نبات چوبی به غیر از طراحی متریال مگه چقدر باهم فرق دارن؟ اندروید ۶ هم همینطور. باز صد رحمت به اندروید ۷ که خودش رو تکون داد. بابا یکی به گوگل بگه حالا یه سال اندروید ندی نمی میری. حداقل بذار درصد استفاده از مارشمالو دو رقمی بشه و نوقا هم جزو آمار به حساب بیاد، بعد بگو اندروید ۸٫ ترور کرد ما رو به خدا.
الان یه سری نرم افزار های جدید هستن که میگن با اندروید ۵ به بالا کار می کنن. اگه گوگل کرم نریزه و تند تند اندروید نده، من مجبور نیستم بین کاستوم رامم و اون نرم افزار جدید یکی رو انتخاب کنم.
این خودش رو با ios یکی میکنه که آپدیتهاش رو خودش برای محصولات مختلف طراحی میکنه و فوقش برای ۱۰ تا دستگاهه. حداقل ۲ سال یکبار بده که هم دست پر بیاد، هم کاربرها و شرکت ها یه مدت نفس راحت بکشن.

امید

این شرکتها هستن که باید دست بجنبونن و یه فکر به حال آپدیتاشون کنن ، تکنولوژی و پیشرفت که نمیتونه منتظر بمونه ببینه اونا کی قراره آپدیت بدن ، الان آمارئ نکسوس ها رو هم ببین ۱۰۰ در صد اونایی که پشتیبانی میشدن به نوگت آپدیتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش