حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از فریم فلزی منتسب به گلکسی A5 2017 منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

حدود یک هفته پیش بود که خبری مبنی بر عرضه سه تلفن هوشمند از سری A توسط سامسونگ منتشر شد. حدود ۹ ماهی می‌شود که از عرضه نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A های سامسونگ می‌گذرد و حالا، اولین تصاویر از فریم فلزی یکی از اعضای این خانواده یعنی گلکسی A5 2017 در فضای وب منتشر شده است که جزئیات تازه‌ای را درباره این محصول در اختیارمان قرار می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

از آنجایی که سری A از اولین محصولات سامسونگ با بدنه فلزی هستند، جای تعجبی ندارد که شاهد فریم فلزی در تلفن هوشمند گلکسی A5 2017 باشیم. با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم که گلکسی A5 2017 از یک طراحی باریکی همانند نسل قبل استفاده می‌کند و طراحی آن فریم نیز دستخوش تغییراتی شده است. در گلکسی A5 2016، فریم شبیه به فریم اصلی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج طراحی شده بود، اما در فریم A5 2017، کناره‌ها همانند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج کاملا بی‌ آلایش است و از انحنایی برای ارگونومی بهتر بهره می‌برد. شکل دکمه‌های صدا هم کاملا شبیه به پرچمداران جدید سامسونگ است. در دو تصویر، شاهد رنگ طلایی و مشکی دستگاه هستیم؛ فریم طلایی دستگاه که شبیه به رنگ‌های معمول است، اما فریم مشکی دستگاه شباهت زیادی به فریم مشکی گلکسی نوت ۷ دارد.

galaxy-a5-2017-leaked-shell-1

براساس گزارش‌های اخیر، گلکسی A5 2017 به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ از نوع سوپر امولد، چیپست اگزینوس ۷۸۸۰ و سه گیگابایت حافظه رم و البته پورت USB-C مجهز خواهد شد. همچنین همانند پرچمداران جدید سامسونگ، احتمال دارد که گلکسی A5 2017 در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت داشته باشد که برای یک محصول بالارده ویژگی خوبی به شمار می‌رود. همچنان تاریخ دقیقی از عرضه این محصول منتشر نشده است اما می‌توان انتظار رونمایی آن را تا قبل از تعطیلات سال جدید میلادی داشت.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از گلکسی A5 2017 دارید؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/09/06/dubious-images-of-the-galaxy-a5-2017-metal-shell-leaked/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]SamMobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Google nexus

سری A واقعا عالین مخصوصا ( A3 A5 A7) 2016) یه بالارده تمام عیار

:heart: :heart:

Emad

خیلی قشنگو عالی ضخامتش هم خیلی خوبه

Mosayeb_s

نمیدونم تصور منه یا واقعا این سری ۲۰۱۷ باریکتر از نسل قبل شدن
سری A با هدف خوبی متولد شد و امیدوارم راهشو به همین شکل ادامه بده
توی این ۲عکس مشخص نیست جنس بدنه تمام فلزیه یا فقط فریم فلزی داره
امیدوارم عکسای بیشتری ازش به بیرون درز کنه

Farshid

سری A دوست داشتنی هستند. به نظر میاد امسال قوی تر و زیباتر خواهند بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs