حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل چهارم اکتبر گوشی پیکسل، کروم کست ۴K، گوگل هوم و Daydream VR را معرفی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به نقل از یک منبع قابل‌اعتماد، گوگل قصد دارد در چهارم اکتبر (۱۳ مهر) یک رویداد بزرگ متمرکز بر سخت‌افزار برگزار کند. گوگل در این رویداد اسمارتفون‌های پیکسل و پیکسل XL، کروم کست ۴K، گوگل هوم با جزئیات کامل را معرفی خواهد کرد و همچنین، طراحی داخلی جدید برای نمایشگر واقعیت مجازی Daydream VR را (که قبلاً هم خبرش را داده بود)، رونمایی خواهد کرد. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید…

پیکسل قرار است با نمایشگر ۵ اینچ و پیکسل XL با نمایشگر ۵/۵ اینچ عرضه شود و هر دو دستگاه با سیستم‌عامل جدید گوگل، یعنی اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه خواهند شد.

کروم کست ۴K قرار است قابلیت نمایش ۴K داشته باشد و نام آن احتمالاً کروم کست پلاس یا کروم کست اولترا (که معنادار است و منظور اولترا HD است). فعلاً معلوم نیست کدام‌یک از این نام‌ها انتخاب می‌شود. دستگاه Daydream VR هم احتمالاً Daydream View نام‌گذاری شود.

ظاهراً گوگل قصد داشت یک ورژن ۴K از کروم کست را سال گذشته معرفی کند، اما به نظر می‌رسد به دلایلی این معرفی را لغو کرده بود.

فعلاً جز اینکه رویداد در چهارم اکتبر برگزار می‌شود، اطلاع دیگری در دسترس نیست و ساعت و مکان رویداد نیز مشخص نشده است. هرچند، در سال‌های اخیر، سان‌فرانسیسکو و نیویورک شهرهای میزبان این رویدادها بوده است. ضمناً، هنوز معلوم نیست که بعد از معرفی،‌ در چه تاریخی گوشی‌های پیکسل به بازار عرضه خواهند شد یا اینکه قیمت این دستگاه چقدر خواهد بود. فعلاً همین اوضاع در مورد سایر دستگاه‌هایی که اعلام شد برقرار است.

قبلاً این تاریخ در وب‌سایت Droid Life اعلام شده بود و اکنون مشخص شده که ظاهراً حق با آن‌ها بوده است؛ اما توجه داشته باشید که تاریخ‌ها معمولاً امکان تغییر دارند، اتفاقات مختلفی ممکن است بیفتد، شرایط پیش‌بینی‌نشده رخ می‌دهد و ممکن است سالن یا محل برگزاری رویداد آماده نباشد؛ بنابراین، این موارد را نیز در نظر داشته باشید… اما منتظر معرفی این محصولات در آینده نزدیک هستیم.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/google-pixel-smartphones-and-more-coming-october-4th-05-09-2016/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Geeky-Gadgets[/su_button]

[su_button url=”http://www.androidpolice.com/2016/09/01/google-will-announce-pixel-phones-4k-chromecast-google-home-daydream-vr-viewer-on-october-4th/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Androidpolice[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده