حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل XL در بنچمارک Geekbench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

حدود یک سال است و هواوی و الجی، لقب سازندگان نکسوس‌های جدید را یدک می‌کشند، اما حال نوبت به تلفن هوشمندی رسیده است که توسط شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی تولید شود. تا به امروز تصاویر و اطلاعات مختلفی از این پیکسل‌های جدید گوگل منتشر شده است و تقریبا می‌دانیم که با چه محصولی سر و کار داریم. حال امروز، پیکسل XL گوگل در بنچمارک Geekbench رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، پیکسل XL به یک چیپست اسنپدارگون ۸۲۰ با چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که پیش از این، چنین ترکیبی را در بسیاری از تلفن‌های هوشمند پرچمدار ۲۰۱۶ شاهد بودیم و چیز خاصی در اینجا وجود ندارد. اچ‌تی‌سی ۱۰، گلکسی اس ۷، الجی G5 و گلکسی نوت ۷ از چنین محصولاتی هستند که از این ترکیب استفاده می‌کنند. سیستم عامل به کار رفته در پیکسل XL مسلما نسخه هفتم این سیستم عامل یعنی نوقا می‌باشد. برخی انتظار دارند که این اولین تلفن هوشمندی باشد که با اندروید ۷ یا همان نوقا روانه بازار می‌شود، اما شاید این افتخار نصیب پرچمدار نیمه دوم الجی یعنی V20 شود. چند روز پیش بود که خبری مبنی بر استفاده از یک سنسور پیشرفته دوربین ساخت سونی در این تلفن هوشمند منتشر شد و این موارد درکل یک محصول جذاب برای هواداران را ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که گوگل، پیکسل XL و پیکسل را در تاریخ چهارم اکتبر سال جاری روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ شما درباره پیکسل XL چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-Pixel-XL-HTC-Marlin-checks-through-Geekbench_id84968″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs