حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار Wi-Fi گوگل برای تمامی گوشی‌های Nexus گسترش خواهد یافت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

دستیار Wi-Fi گوگل پیش‌تر فقط به صورت اختصاصی برای کاربران خدمات شبکه Project Fi گوگل در دسترس بود اکنون به تمامی گوشی‌های نکسوس گسترش می‌یابد. این ویژگی به گوشی‌های نکسوس امکان می‌دهد به صورت خودکار به نقاط اتصال Wi-Fi رایگان وصل شوند تا هم از اینترنت همراه سیم‌کارت کمتر استفاده کنند و هم به سرعت بیشتری دسترسی داشته باشند.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید

گوگل امروز تأیید کرد که دستیار Wi-Fi خود را برای تمامی گوشی‌های نکسوس گسترش داده و پس از این فقط محدود به کاربران Project Fi نیست. اگرچه این دستیار Wi-Fi برای تمامی گوشی‌های نکسوس در دسترس است اما این ویژگی فقط در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، مکزیک و شمال اروپا قابل استفاده است و بزودی برای این کاربران عرضه خواهد شد.

این دستیار Wi-Fi در تنظیمات گوشی قرار داشته و از آن طریق روشن و خاموش می‌شود. هنگامی که دستگاه به یک Wi-Fi رایگان متصل می‌شوید و یک کلید کوچک در گوشه‌ی بالای صفحه گوشی ظاهر می‌شود. کاربران می‌توانند ارتباط خود را با هر شبکه‌ای تنها با نگه‌داشتن نام شبکه و انتخاب گزینه‌ی Forget قطع کنند. در ضمن فراموش نکنید که فقط نکسوس هایی با نسخه اندروید ۵٫۱ یا بالاتر می‌توانند از این دستیار استفاده کنند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/google-wi-fi-assistant-expanded-to-all-nexus-smartphones/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش