حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ کاربران را برای انتقال اطلاعات از iOS راهنمایی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همچنان اندروید و iOS در دنیای سیستم‌عامل‌های موبایل حکمرانی می‌کنند و جای تعجب ندارد که این دو تلاش می‌کنند کاربران یکدیگر را بربایند. سال گذشته اپل اپلیکیشنی به منظور تسهیل منتقل شدن از اندروید به iOS ارائه کرد.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل به نوعی پاسخ این حرکت را داده و در اندروید ۷ نوقا که به تازگی ارائه شده، به نظر می‌رسد هنگام راه‌اندازی نکاتی برای آسان کردن انتقال اطلاعات از iOS به اندروید را به کاربران ارائه می‌کند.

در ادامه ترنجی همراه باشید.

متأسفانه این یک ابزار نیست و بیشتر جنبه‌ی راهنما دارد و کاربران را به وب‌سایت اندروید راهنمایی کرده که آنجا باید از دستورالعمل پیروی کنند. مطمئنا ما ترجیح می‌دادیم گوگل یک اپلیکیشن برای این جابجایی ارائه کند که استفاده از آن راحت تر است ولی خب این روش هم کارایی خودش را دارد.

باید توجه داشته باشید که انتقال اطلاعات بین اندروید و iOS چیز جدیدی نیست و مدتی است به روش‌های مختلف این کار انجام می‌شود، اما قطعا این کار به صورت رسمی از تلاش گوگل برای جلب نظر کاربران iOS حکایت دارد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/android-7-0-port-data-from-ios/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش