حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به کمک آداپتور جدید سونی، امکان تجربه برخی بازی‌های پلی‌استیشن ۳ بر روی PC میسر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

درست است که تب و تاب کنسول‌های بازی در این مدت بسیار زیاد شده است، اما حتی خود شرکت‌های بزرگ بازی سازی، کامپیوترهای شخصی را هنوز فراموش نکرده اند. در همین میان، سونی از یک آداپتور جدید برای انواع کامپیوتر رونمایی کرده است که در حقیقت شباهت زیادی به یک حافظه فلش دارد. اما احتمالا مشتاقید که بدانید مزیت و کارایی این دستگاه چیست؟ جواب ساده است؛ امکان اتصال دسته PS4 به کامپیوتر در کنار امکان اجرای تعداد زیادی از بازی‌های PS3! برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

سونی امروز رسما اعلام کرد که سرویس استریم بازی Play Station Now به زودی به سمت PC ها نیز راه خواهد یافت. این بدین معناست که شما می‌توانید به راحتی از این سرویس سونی بر روی کامپیوترهای خود استفاده کنید و به بازی‌های نسل قبلی پلی استیشن نیز دستیابی داشته باشید. سونی برای این کار، یک آداپتور جدید که شبیه یک حافظه فلش است را برای کامپیوترهای شخصی ها معرفی کرده است. این آداپتور جدا از متصل کردن کامپیوترهای شخصی به دنیای پلی‌استیشن و شبکه استریم بازی این شرکت، امکان اتصال دسته‌های PS4 را نیز به کامپیوترهای شخصی را نیز از طریق بلوتوث فراهم می‌کند. سونی گفته است که عملکرد این دستگاه همانند نسخه‌های سیم دار خواهد بود. و درنهایت اعلام شده است که این آداپتور با قیمت ۲۵ دلار برای کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز و مک عرضه خواهد شد. برای عضو شدن در شبکه Play Station Now، شما باید به وبسایت رسمی سونی برای این سرویس بروید و برنامه مورد نظر را دانلود کنید و البته فراموش نکنید که یک حساب کاربری نیز برای خود ایجاد کنید.

نظر شما چیست؟ شما درباره این اقدام سونی چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.cinelinx.com/game-news/item/9948-playstation-now-heading-to-pc-new-ps4-adapter.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Cinelinx[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr.MJ

:yahoo: :yahoo: ای جانم،ایول سونی :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs