حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پروژه‌ی بازسازی پرچم‌داران اش را کلید زده

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

در اوایل امسال که سری سامسونگ گلکسی S7 در کره جنوبی رونمایی شد این شرکت کره‌ای یک پروژه‌ی ارتقاء را باهدف قراردادن مشتریانی که تمایل دارند در آینده از پرچم‌داران جدید این شرکت بهره‌مند باقی بمانند، کلید زد. این مشتریان به منظور ارتقاء گوشی هوشمند خود یک سال پس از خرید پرچم‌دار فعلی خود و ثبت‌نام در این طرح دعوت خواهند شد تا گوشی فعلی خود را به سامسونگ تحویل دهند و مدل جدید تر را به جای آن دریافت کنند. بسیار خب تا اینجای کار همه چیز خوب است ولی سامسونگ هیچ توضیحی در مورد اینکه چه اتفاقی برای گوشی‌هایی که دریافت می‌کند و همچنان عمر و توان کافی برای باقی ماندن در بازار را دارند، خواهد افتاد ارائه نکرد. رویترز در مقاله‌ای به این سؤال پاسخ داده و از قول یک منبع آگاه ناشناس نوشته: ((سامسونگ پروژه‌ی بازسازی پرچم‌داران اش را سال آینده کلید خواهد زد)).

برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همین طور که سرعت رشد بازار تلفن‌های هوشمند با توجه به اشباع بازار و افزایش تولیدکنندگان آسیایی گوشی‌های هوشمند رو به کاهش گذاشته است، ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا بهره وری هزینه‌های خود را مدیریت کرده و حاشیه هزینه‌ی عملکردی را به ۱۰% برساند. سامسونگ می‌خواهد جایگاه برتر خود را در این صنعت حفظ کند و برای رقابت با تولیدکنندگان چینی که می‌توانند محصولات پیشرفته را با قیمتی رقابتی و مناسب عرضه کنند، سامسونگ پروژه بازسازی گوشی‌های خود را آغاز کرده تا پرچم‌داران خود را به بازار بازگرداند. اگرچه این منبع آگاه هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات قیمت‌گذاری، تدارکات، جدول زمانی اجرای این پروژه و عرضه به مشتری نهایی ارائه نکرده است ولی مطمئنا تمرکز این برنامه در بخش پرچم‌داران این شرکت خواهد بود و سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge را می‌توان به عنوان اولین کاندیدهای بازسازی و عرضه دوباره به بازار در سال ۲۰۱۷ مطرح کرد.

مشخصا سامسونگ در نظر دارد با بازسازی پرچم‌داران و ارائه‌ی مجدد به بازار با قیمت پایین تر، به جذب مشتریانی که خواهان داشتن گوشی قدرتمند با قیمت به صرفه‌تر هستند اقدام کند. این پروژه سامسونگ را قادر خواهد ساخت تا در رقابت با تولیدکنندگان چینی به ویژه در بازارهایی مانند هند بازده بیشتری داشته باشد. ام از سویی دیگر، بازسازی پرچم‌داران و فروش آنان با قیمت پایین تر می‌تواند به تعطیلی بخش تولید گوشی‌های میان رده سامسونگ منجر شود. به علاوه بر اساس گفته‌های همان منبع آگاه ناشناس پروژه‌ی بازسازی با پروژه‌ی ارتقاء گره خورده و میزان عرضه‌ی این گوشی‌های بازسازی‌شده به میزان استقبال از پروژه ارتقاء توسط مشتریان بستگی خواهد داشت. در هر صورت این اطلاعات هنوز رسمی نبود و ممکن است تغییر کنند؛ اما اگر حقیقت داشته باشند بزودی جزئیات بیشتری از این پروژه‌ها خواهیم شنید.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/samsung-might-start-refurbished-flagship-program.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

سیاست خوبیه اینجوری میتونه اینا رو با قیمت پایین و با عناوینی دیگه مثل S7neo یا مثلا هر اسم دیگه ای تو بازار عرضه کنه خصوصا بازار چین.
اگه این حرکت عملی بشه و گوشیا با قیمت های خیلی پایین عرضه بشن فکر میکنم به کابوسی برای شرکت های چینی تبدیل بشه.
ولی خب در درجه اول باید دید آیا این طرح اصلا به مرحله اجرا میرسه یا نه تا بعد راجب موفقیت و یا عدم موفقیتش صحبت کنیم

HiKa

جگوار جان فکر میکنم بد متوجه شدید. خبری از s7 neo و… نیست. در واقع گوشی هایی که مشکل سخت افزاری داشته اند بعد از تعمیر توسط خود سامسونگ، با قیمت کمتر دوباره به بازار عرضه میشن. به اصطلاح بازاری و عمومی میگن مدل “رفرش”.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش