حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید سامسونگ Z2 مجهز به سیستم‌‎عامل تایزن، معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 13 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌‎طور که انتظار می‌رفت، به‌تازگی، شرکت سامسونگ از اولین گوشی‌هوشمند خود با سیستم‌عامل تایزن که از نسل چهارم ارتباطات پشتیبانی می‌کند، رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‎طور که گفته شد، شرکت سامسونگ از گوشی جدید Samsung Z2 رونمایی کرده است و مشخصات‌فنی آن، نشان می‌دهد که این گوشی، یک محصول رده‌پایین است. سامسونگ زد ۲ به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن از نسل چهارم ارتباطات، پشتیبانی می‌کند و به یک صفحه‌نمایش ۳٫۹۷ اینچی آمولد با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده است.

gsmarena_001

سامسونگ زد ۲، یکی از ضخیم‌ترین محصولاتی است که این شرکت به بازار عرضه کرده؛ البته با توجه به برچسب قیمت این محصول، انتظار بیشتری نباید از سامسونگ زد ۲ داشته باشید. تراشه چهار هسته‌ای Spreadtrum با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته، به این گوشی قدرت می‌دهد. علاوه‌براین، شرکت سازنده برای این گوشی، یک گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED در نظر گرفته است؛ دوربین سلفی نیز، یک شاتر VGA است. البته در صورت تمایل، می‌توانید حافظه داخلی را با استفاده از یک کارت حافظه جانبی نا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید.

سامسونگ زد ۲ از ۲۹ آگوست در دسترس خواهد بود

شرکت سازنده برای این گوشی، از یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است و این گوشی از قابلیت “Ultra Power Saving mode” بهره می‌برد. نسخه ۲٫۴ سیستم‌عامل تایزن، از دیگر مشخصاتی است که برای این گوشی لیست شده؛ کاربران در هند نیز، می‌توانند از برنامه‌ی My Money Transfer استفاده نمایند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا پول خود را بین چند حساب بانکی مختلف، جابه‌جا نمایند.

z2-2

سامسونگ زد ۲، هم‌چنین از یک قابلیت جالب استفاده می‌کند که امکان جابه‌جا شدن بین برنامه‌های مختلف را ساده‌ می‌کند؛ تنها کافی است با کشیدن انگشت خود از پایین به بالا بر روی صفحه‌نمایش، بین برنامه‌های مختلف، جابه‌جا شوید. در کنار این قابلیت، سامسونگ زد ۲ با برنامه‌های شرکت سازنده از جمله حالت S Bike و پشتیبانی از ۱۲ زبان منطقه‌ای مختلف، ارائه خواهد شد.

این گوشی از قابلیت “Ultra Data Saving mode” استفاده می‌کند؛ این ویژگی با محدودکردن برنامه‌های غیرضروری از دسترسی به دیتای سیم‌کارت، کاهش ۴۰ درصدی مصرف دیتا را به همراه خواهد داشت.

z2-3

با توجه به قیمت پایین این محصول، شرکت سازنده، آن‌را با یک برچسب قیمتی بسیار مناسب در حدود ۶۸ دلار عرضه خواهد کرد و بنابر اعلام‌رسمی، سامسونگ زد ۲ در سه رنگ مشکی، طلایی و قرمز در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی از ۲۹ آگوست توسط خرده‌فروشی‌های آنلاین و حضوری، قابل سفارش است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_z2_goes_official_with_quadcore_cpu_397inch_display-news-20093.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

این چیه اخه خخخخ

Ramin 8890 gamer

رقیب xperia x

Nokia.king

ماشلا فقط زیر همچین خبرایی دیده میشی. این گوشی ۶۰ دلاره یه گوشی تپ لین رنج نشون بده خوشگلتر

Darkgroom

اول اینکه گوشی ۶۸ دلاره نه ۶۰
دوم اینکه حتماً حتماً حتماً یه سر برو gearbest قسمت تلفن همراه سمت چپ یه قسمت داره رنج قیمت مشخص میکنی ، تیک رنج بین ۵۰ الی ۱۰۰ دلار رو بزن بعد یه نگاه بکن گوشیای زیر ۶۸ دلارو … چشمات باز میشه دوست خوبه متعصبم

Darkgroom

توجه شمارو به یکسری گوشی جلب میکنم تا جای حرفی باقی نمونه
Ulefone U007 – 50$
http://s3.img7.ir/4lPVe.jpg
HOMTOM HT3 – 61$
http://s3.img7.ir/QDLRU.jpg
VKworld F1 – 55$
http://s3.img7.ir/G6Don.jpg
Blackview A8 – 57$
http://s3.img7.ir/PlXxl.jpg

Nokia.king

شما برند اون گوشی ها رو بیین !! رو چه حساب داری با سامسونگ مقایسه میکنی ؟؟؟با این سخت افزار ضعیف و اندروید بنظرت اصلا میشه ازشون استفاده کرد ؟؟ این گوشی تایزن هست یعنی تجربه روان از گوشی . همچیز رو نمیشه باهم مقایسه کرد

Darkgroom

.king
مرسی توجیه =))
چون سامسونگه بباید اینجوری طراحی کنه 😐
شما استفاده کردی ازشون که انقدر با اعتماد میگی نمیشه استفاده کرد ؟!

این اظهار نظرات شاذ شما تمومی نداره و جالب اینه همرو ترول میبینی، متأسفانه طرفدارم زیاد داری … البته عجیب نیست، خاصیت فضای مجازی همینه
موفق باشید

ЖǷΣRÏA

زشته.خیلی زشته :negative:

Mehrdad

سلام دادا
درسته خیلی زشته
ولی بخدا باور کن ۶۸ دلاره…

Nokia.king

از گوشی شصت دلاری تپقع طراحی اس هفت داری ؟؟ خوشگل میخای هشصد دلار بده نوت هفت زیبایی مبهوت میکنه ادمو 😉

mohsenTR

طراحیش نسبت به قیمتش خوبه
خیلی دوست دارم با سیستم عامل تایزن کار کنم

milad.tech

چرا حداقل این سیستم عاملو با یه میان رده همراه نکرده
احتمالا هدفش اینه که این گوشی به جهان پنجما بفروشه

REZA

اینکه سامسنوگ داره توی گوشی های پایین رده اینکار و میکنه خیلی خوبه،تایزن بیشتر و بهتر میتونه رشد کنه،
ولی اخه طراحیش خیلی زشته،اما با قیمتش میخونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی