حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز استفاده از سیستم عامل تایزن سامسونگ برای تلویزیون‌های برندهای دیگر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، سامسونگ، سیستم عامل

سیستم عامل تایزن سامسونگ یک ایده بزرگ از این شرکت کره‌ای بود که پلتفرمی برای تمام محصولاتش باشد. با این حال تلویزیون‌های هوشمند جایی است که این سیستم عامل هنوز به حیات خود ادامه می‌دهد. در ادامه اعلامیه سامسونگ برای ارایه این سیستم عامل به برندهای دیگر سازنده تلویزیون، امشب شاهد آغاز استفاده از سیستم عامل تایزن سامسونگ برای تلویزیون‌های برندهای دیگر هستیم.

سیستم عامل تایزن سامسونگ برای تلویزیون‌های برندهای دیگر

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ در کنفرانس SDC 21 که سال گذشته برگزار شد، تصمیم غافلگیرکننده‌ای را اعلام کرد. این برند عنوان کرد که پلتفرم تلویزیون هوشمند خود را از طریق سرویس Tizen TV Platform Licensing به سایر تولیدکنندگان ارائه می‌کند. این برنامه اکنون به ثمر نشسته است، زیرا این شرکت به تازگی با سه برند تلویزیون های هوشمند که علاقه مند به استفاده از سیستم عامل تایزن برای مدل های جدید تلویزیون خود هستند، قرارداد امضا کرده است.

سه برندی که از سیستم عامل Tizen سامسونگ استفاده خواهند کرد شامل موارد زیر هستند:

  1. ۱- Akai
  2. ۲- Bauhn
  3. ۳- Linsar

انتظار می رود این شرکت ها تلویزیون های هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن خود را در استرالیا، نیوزلند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا عرضه کنند.

از سال 2015 سامسونگ به صورت انحصاری داخلی خود یعنی Tizen OS استفاده می کند. سیستم عامل Tizen یکی از عوامل اصلی موفقیت سامسونگ در بازار تلویزیون های هوشمند بود که باعث می شود تا سرویس مجوز پلتفرم تلویزیون تایزن بتواند بسیار جذاب تر ظاهر شود.

با این وجود، جالب خواهد بود که ببینیم آیا سایر تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند با دسترسی به سیستم عامل Tizen ، می توانند مانند سامسونگ از مزایای این پلتفرم استفاده کنند یا خیر. سیستم‌عامل تایزن می‌تواند کلید افزایش سهم بازار آنها باشد، اگرچه هرچه OEM‌ها بیشتر تایزن را بپذیرند، زمین بازی برابرتر خواهد بود.

شما فکر می کنید انتخاب سیستم عامل تلویزیون هوشمند Android TV انتخاب بهتری است یا سیستم عامل Tizen سامسونگ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)